  • 31. Data: 2004-01-26 18:14:34
    Temat: Re: mbank - którą byście bzyknęli
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > No niezupełnie ja zawsze za pierwszym razem kiedy miałem wykonywać
    > większy
    > przelew , puszczałem tam i z powrotem 1grosza :)
    > Ale zapewniam że robiłem to w celach bezpieczeństwa ( nie mam ochoty aby
    > moje pieniądze przez przypadek poszły gdzieś w świat)

    Trudno to ganić, pierwszy przelew na _swoje konto_ chyba zawsze tak
    wygląda, ale to w dalszym ciągu nie problem.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 32. Data: 2004-01-26 19:04:54
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Budzik wrote:

    > ok, więc zainstalowałem black... i tam jest tylko jedna babka ale
    > mógłbym ją bzyknąć :)

    No wlasnie, tak a'propos, one sie jakos powinny zmieniac, czy ciagle ta
    sama ma byc ??? Bo jak ja zainstalowalem, to w obu wersjach jest po
    jednej. Juz pomijam skutecznosc czegos takiego jako wygaszacza ekranu,
    bo nie to jest zasadniczym tematem watku.

    marekz

  • 33. Data: 2004-01-26 19:39:17
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    htm

    "nice beaver" (Frank Drebin tak powiedział) :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 34. Data: 2004-01-26 19:44:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 11:17:22 +0100, "Paweł" <n...@m...pl> wrote:

    >ale i tak jak chciał sie ich pozbyć - to nie tą metodą - wystarczyło jakiś
    >limit zrobić
    >lub choćby rachunek płatny miesięcznie kilka złotych lub bezpłatny powyżej
    >określonego salda - naprawdę bym to wolał niż płatne przelewy które są dla
    >mnie jedną z podstawowych funkcji banku

    a jak myślisz, po co wprowadzili opłaty za przelewy? Bo klienci tak
    wolą czy dlatego, że w ten sposób można z klientów ściągnąć więcej
    kasy? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 35. Data: 2004-01-26 19:55:12
    Temat: Re: mbank - któr? by?cie bzyknęli
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2004 20:44:33 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(a):

    >a jak myślisz, po co wprowadzili opłaty za przelewy? Bo klienci tak
    >wolą czy dlatego, że w ten sposób można z klientów ściągnąć więcej
    >kasy? :-)

    Wprowadzili dlatego, ze im sie w y d a j e (i z niejaka przykroscia
    obserwuje, ze sa ludzie podzielajacy taki dosc prostacki poglad),
    iz w t e n sposob mozna z klientow sciaganc w i e c e j kasy.

    Efekt bedzie odwrotny do zamierzonego (o ile nie mylisz sie
    w diagnozie celu).

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 36. Data: 2004-01-26 22:13:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednej. Juz pomijam skutecznosc czegos takiego jako wygaszacza ekranu,
    > bo nie to jest zasadniczym tematem watku.

    Wejdź do katalogu, w którym zainstalowałeś wygaszczacz i go odpal z pliku
    flasha, to się będą zmieniać :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 37. Data: 2004-01-26 22:53:12
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski w...@w...org ...

    > Wejdź do katalogu, w którym zainstalowałeś wygaszczacz i go odpal z pliku
    > flasha, to się będą zmieniać :)

    aaaaa, to chyba chodzi o to że w zależności od tego jaki jest miesiąc, tak
    będzie laseczka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski

  • 38. Data: 2004-01-27 07:32:02
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    [...]
    > Jakoś nie wierzę, żeby to było zjawisko masowe. A nawet gdyby (wszyscy by
    > na to wpadli), wystarczy wprowadzić opłatę za przelewy powiedzmy poniżej
    > 10 złotych.

    ... w wysokości 10 zł ;-) Albo żeby było modniej - w wysokości 9,90zl ;-))

    pzdr,
    michal

  • 39. Data: 2004-01-27 08:30:07
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Paweł" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > to trochę zacząłem wierzyć że mbank może mieć klientów wysyłających
    przelewy
    > po 10 groszy zamiast SMS

    Hmmm ... jakas zlosliwosc w moją stronę ?

    Pozdrawiam.
    SP na L4

  • 40. Data: 2004-01-27 08:31:59
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "EmBaS" <e...@u...op.pl> napisał w wiadomości

    > tacy którzy zaczną kombinować i naciągać w wyniku czego bank jest zmuszony
    > ukrócić taki proceder - o ile rzeczywiście miał miejsce. Sam bym tak
    > postąpił jednakże wybrałbym inną metodę, chociażby przez wprowadzenie
    opłat
    > za korzystanie z konta i zwolnienie tych którzy posiadają określone saldo
    na
    > koncie

    O ... słusznie .... jakies 10 000 ... i dalej sms za darmo ....
    Dla mnie super ;) Dalej będę miał sms'y w Lukasie ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4