  • 1. Data: 2008-12-02 14:58:05
    Temat: [mbank] limit wypłat z bankomatu.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jak wiadomo mBank podwyższył kwotę i liczbę wypłat które można wykonać
    VE.
    O ile jednak kwotę mogłem sobie zmienić w systemie transakcyjnym, o tyle
    liczby nie bardzo. Czy ja źle szukałem, czy też trzeba dzwonić na
    mLinię?
    KJ

  • 2. Data: 2008-12-02 15:05:51
    Temat: Re: [mbank] limit wypłat z bankomatu.
    Od: "Krenozyl" <k...@p...pl>

    Witam!
    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > O ile jednak kwotę mogłem sobie zmienić w systemie transakcyjnym, o tyle
    > liczby nie bardzo. Czy ja źle szukałem, czy też trzeba dzwonić na
    > mLinię?
    > KJ
    Trzeba dzwonic

    Z.

  • 3. Data: 2008-12-02 18:51:16
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krenozyl" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba dzwonic

    Nigdzie nie trzeba dzwonic, tylko:

    karty debetowe --> "klik" na numer karty --> parametry --> rodzaj limitu

    i sobie wszystko ustawiasz.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 4. Data: 2008-12-02 19:03:08
    Temat: Re: limit wypłat z bankomatu.
    Od: i...@g...com

    On 2 Gru, 19:51, "Krzysiek Z." <t...@w...pl> wrote:

    > Nigdzie nie trzeba dzwonic, tylko:
    >
    > karty debetowe --> "klik" na numer karty --> parametry --> rodzaj limitu

    To jesteś jakimś betatesterem bo ja LICZBY dziennych/miesięcznych
    transakcji nigdzie nie widzę.

  • 5. Data: 2008-12-02 19:35:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysiek Z." <t...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Krenozyl" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nigdzie nie trzeba dzwonic, tylko:
    >
    > karty debetowe --> "klik" na numer karty --> parametry --> rodzaj limitu
    >
    > i sobie wszystko ustawiasz.
    Kwotę tak, a _liczbę_ ?
    KJ