  • 1. Data: 2009-10-22 18:32:23
    Temat: mbank-lokaty
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialbym zalozyc sobie lokaty w mbanku. Nigdzie nie znalazlem jak mbank
    nalicza odsetki. Czy dziennie czy po zakonczeniu lokaty. Chcialbym
    zalozyc taka lokate-dac taka kwote na lokate, zeby nie zaplacic podatku
    Belki. A jesli nalicza po zakonczniu lokaty nio to nie ma takiej
    mozliwosci zeby nie zaplacic. Chyba ze ja cos zle licze.

  • 2. Data: 2009-10-22 18:34:44
    Temat: Re: mbank-lokaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:hbq8fi$6bu$1@news.onet.pl

> [...]
    > Belki. A jesli nalicza po zakonczniu lokaty nio to nie ma takiej
    > mozliwosci zeby nie zaplacic. Chyba ze ja cos zle licze.

    A czemu mBank? Szczególnie, że ich oferta depozytowa jest lekko mówiąc...
    mizerna.

  • 3. Data: 2009-10-22 18:38:12
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "MK" news:hbq8fi$6bu$1@news.onet.pl

    > A czemu mBank? Szczególnie, że ich oferta depozytowa jest lekko mówiąc...
    > mizerna.

    Dzieki za odpowiedz.
    Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta.
    Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

  • 4. Data: 2009-10-22 19:56:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:hbq8qe$6th$1@news.onet.pl

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta.
    > Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

    Odnośnie mBanku - w czasie zakładania lokaty wydajesz dyspozycje czy
    kapitalizacja ma być dzienna. Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi działało to
    tylko w przypadku kiedy lokata się przedłużała automatycznie na następny
    okres. Oczywiście teraz mogli to naprawić - od dłuższego czasu nie trzymam
    grubych pieniędzy w mBanku.
    Standardowo odsetki są naliczane na koniec lokaty, a tym samym powiększają
    kwotę jaką zdeponowałeś na lokacie.

    Co do lokat (antybelkowych) to chyba najlepsze rozwiązanie jest tutaj:
    http://lokaty.open.pl/form1/94/

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-10-22 20:04:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MK" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta.
    > Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

    Liczy tradycyjnie, oprocentowanie podawane rocznie, rok ma 365 dni, za
    okreslona liczbe dni dostajesz odsetki na zakonczenie lokaty i tym samym
    placisz podatek belki, gdyz twoje odsetki raczej przekrocza 2,49zl po kilku
    miesiacach.
    Antybelkowe-Noble bank (Open), Meritum Bank-internetowo bez konta
    Eurobank- 15xKO z dzienna kap. lub lokaty 7-dni na kwoty lekko ponad 2tys.
    rowniez bezbelkowo, ale z koniecznoscia otwarcia konta

  • 6. Data: 2009-10-22 20:08:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
> [...]
    > kwotę jaką zdeponowałeś na lokacie.
    >
    > Co do lokat (antybelkowych) to chyba najlepsze rozwiązanie jest tutaj:

    Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej w
    tym banku? Pierwszy raz slysze.

  • 7. Data: 2009-10-22 21:33:12
    Od: orcio <o...@N...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > Belki. A jesli nalicza po zakonczniu lokaty nio to nie ma takiej
    > mozliwosci zeby nie zaplacic. Chyba ze ja cos zle licze.

    W mBanku możesz obejść belkę tylko zakładając eMAX plus 4x i trzymając
    na nich ok. 700zł na każdym, a to raczej zabawa i ewentualna rezerwa do
    zasilenia eKonta na potrzeby karty płatniczej lub przelewów online.

    orcio

  • 8. Data: 2009-10-22 21:41:03
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MK nadaje:
    > Chcialbym zalozyc sobie lokaty w mbanku. Nigdzie nie znalazlem jak
    > mbank nalicza odsetki.

    Widzę że jesteś nowicjuszem na grupie... Co ty sobie, MK, jaja robisz?
    ;-)

  • 9. Data: 2009-10-23 01:53:22
    Od: m <h...@p...onet.pl>

    JanKo pisze:
    > Agent MK nadaje:
    >
    > Widzę że jesteś nowicjuszem na grupie... Co ty sobie, MK, jaja robisz? ;-)

    Dlaczego?

  • 10. Data: 2009-10-23 03:41:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:

    > Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji
    > dziennej w tym banku? Pierwszy raz slysze.

    bo tez nigdy nie było.