  • 1. Data: 2007-06-21 06:23:16
    Temat: [mbank] marketing nie odrobił pracy domowej :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dziś, jak codzień przeglądałem swój spamkosz czy przypadkiem nie było
    jakichś omyłkowo sklasyfikowanych przez spamassassina. Znalazł się jeden
    - mailing mBanku wysłany przez onet.

    Ciekawe natomiast może być przedstawienie na czym wiadomość złapała
    najwięcej punktów:
    pts rule name description
    ---- ----------------------
    1.0 EXTRA_MPART_TYPE Header has extraneous Content-type:...type=
    entry
    1.1 DATE_IN_PAST_06_12 Date: is 6 to 12 hours before Received: date
    [... 2 powyższe to nie wiem czy nie wina onetu ...]

    1.5 HTML_IMAGE_ONLY_20 BODY: HTML: images with 1600-2000 bytes of
    words
    0.4 HTML_IMAGE_RATIO_02 BODY: HTML has a low ratio of text to image
    area
    [....]
    1.5 MIME_HTML_ONLY BODY: Message only has text/html MIME parts
    2.3 DC_GIF_UNO_LARGO Message contains a single large inline gif
    [...]

    Czyli widać, że dział marketingu mBanku wymyślając mailingi reklamowe
    nie zadał sobie nawet trudu sprawdzenia czy nie zatrzymają się na spam
    filtrach, przez co ich praca trafia do (spam)kosza :)
    KJ

  • 2. Data: 2007-06-21 06:57:23
    Temat: Re: [mbank] marketing nie odrobił pracy domowej :)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007 08:23:16 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Czyli widać, że dział marketingu mBanku wymyślając mailingi reklamowe
    >nie zadał sobie nawet trudu sprawdzenia czy nie zatrzymają się na spam
    >filtrach, przez co ich praca trafia do (spam)kosza :)

    Pytanie z marketingu: 'A co to jest filtr i ile kosztuje jego nabycie
    dla nas i po ile można go sprzedać klientom?'
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-06-21 07:19:27
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 08:23:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dziś, jak codzień przeglądałem swój spamkosz czy przypadkiem nie było
    > jakichś omyłkowo sklasyfikowanych przez spamassassina. Znalazł się jeden
    > - mailing mBanku wysłany przez onet.
    (...)
    > 1.1 DATE_IN_PAST_06_12 Date: is 6 to 12 hours before Received: date
    > [... 2 powyższe to nie wiem czy nie wina onetu ...]

    U mnie za samo to już by wylecieli do kosza, ale fakt że to raczej nie
    jest wina mBanku.
    Nie powiem Onet reaguje na zgłoszenia i później przekazuje do mBanku i
    dostaje się później maila od konsultanta, że to była "wiadomość
    administracyjna" i co ja od nich chce.
    A tak już całkiem NTG to mnie mBank a w zasadzie mMobile ostatnio
    nieźle rozbawiło:
    http://xbartx.wordpress.com/2007/06/15/mbank-mmobile
    -mobile-ale-takie-nie-do-konca/

  • 4. Data: 2007-06-21 09:37:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > A tak już całkiem NTG to mnie mBank a w zasadzie mMobile ostatnio
    > nieźle rozbawiło:
    > http://xbartx.wordpress.com/2007/06/15/mbank-mmobile
    -mobile-ale-takie-nie-do-konca/

    Zle zrozumiales. Oni nie realizuja przenoszen, na razie tylko przyjmuja
    wnioski, a ze wylacznie w siedzibie... to inna sprawa.

    a.

  • 5. Data: 2007-06-21 13:05:35
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 09:37:49 +0000, Wemif napisał(a):

    > Zle zrozumiales. Oni nie realizuja przenoszen, na razie tylko przyjmuja
    > wnioski, a ze wylacznie w siedzibie... to inna sprawa.

    Niestety, ale chyba dobrze zrozumiałem podstawe prawną, która
    aktualnie obliguje każdego operatora (telekom) do umożliwienia
    przenoszenie nr telefonu.