  • 1. Data: 2011-05-30 12:12:47
    Temat: mbank nie zamknął 28 okresu KK
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    o co moze chodzic?
    Od 5 lat zwykle 28 o polnocy 28 kazdego miesiaca, orkes karty sie zamykal i
    generowal sie wyciag.
    Teraz mamy 30 i dalej wyciagu nie ma, operacje schodza na biezacy okres.
    jakas awaria, czy automat sie zacial?

  • 2. Data: 2011-05-30 12:20:59
    Temat: Re: mbank nie zamknął 28 okresu KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pilusia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > i generowal sie wyciag.
    > Teraz mamy 30 i dalej wyciagu nie ma, operacje schodza na biezacy okres.

    Nic podobnego. Okres zostanie zamknięty dziś o północy. I chyba od zawsze
    tak było w mBanku, w przypadku okresów kończących się w soboty i dni
    świąteczne.

  • 3. Data: 2011-05-30 12:33:12
    Od: "pilusia" <p...@o...pl>

    > Nic podobnego. Okres zostanie zamknięty dziś o północy. I chyba od zawsze
    > tak było w mBanku, w przypadku okresów kończących się w soboty i dni
    > świąteczne.

    hmm pierwszo slysze, wiele razy okres rozl. konczyl mi sie w soboty czy
    niedziele i niemal zawsze pare minut po polnocy generowal sie wyciag i w
    operacjach biezacych bylo pusto. Widocznie cos pozmieniali i teraz bedzie
    inaczej.

  • 4. Data: 2011-05-30 12:40:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pilusia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > operacjach biezacych bylo pusto. Widocznie cos pozmieniali i teraz bedzie

    Całkiem możliwe, ale nie był to raczej okres rozliczeniowy karty z mBanku.
    Może jakiś inny. Albo świadomie piszesz nieprawdę, albo masz zaburzoną
    percepcję w zakresie funkcjonujących od kilku lat zasad generowania wyciągów
    w mBanku. Warto by zerknąć na wyciągi wygenerowane w sierpniu i listopadzie
    2010 roku.

    Albo to ja mam zaburzoną percepcję. :D

  • 5. Data: 2011-05-30 12:44:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 30 May 2011 14:33:12 +0200, pilusia napisał(a):

    > hmm pierwszo slysze, wiele razy okres rozl. konczyl mi sie w soboty czy
    > niedziele i niemal zawsze pare minut po polnocy generowal sie wyciag i w
    > operacjach biezacych bylo pusto.

    Nie, od zawsze było tak -- i w mBanku, i w MultiBanku -- że w przypadku
    jeśli kończył się on w sobotę, niedzielę lub święto, było to przesuwane
    na pierwszy dzień po wolnym.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2011-05-30 14:29:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    też się raz na to nadziałem, przez to lepiej się pamięta

    nie byłem pewien odnośnie okresu zamknięcia,
    bo chciałem wyplacic z kredytowki
    więc zadzwoniłem do mbanku konsulatanka mi odpowiedziała
    że jest już kolejny okres rozliczeniowy

    no i niestety pomyliła się, potem reklamacje itp
    naturalnie pozytywnie bo to odsłuchali i stwierdzili
    że konsultant źle poinformował, mbank spłacił mi kredytówkę,
    niestety za chwilę znów ją obciążył ;(