  • 1. Data: 2003-09-19 09:46:31
    Temat: mbank padl?
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    Czy dziala wam opcja:

    Zostan klientem -- wypelnij formularz internetowy?

    PS: wypelnialem go juz raz, nastepnie zadzwonila do mnie Pani z mBanku, ale
    z powodu halasu w otoczeniu (dzwonila na komorke) przelozyla mi spotkanie
    na jutro (To 'jutro' bylo tydzien temu - od tamtej pory sluch zaginal)

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 2. Data: 2003-09-19 10:16:03
    Temat: Re: mbank padl?
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    olej ich. Wypełnij wniosek na e-pakiet w Fortisie. Zadzwonią w ciągu 24h i
    będziesz mógł wypłacić wszędzie w kraju za free. 8 PLN za miesiąc,
    oprocentowanie 3.5% (mbank 3.0%). Nie będziesz się martwił czy Euronet ma
    prąd czy nie.

    Stefan

  • 3. Data: 2003-09-19 13:28:24
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > będziesz mógł wypłacić wszędzie w kraju za free. 8 PLN za miesiąc,
    > oprocentowanie 3.5% (mbank 3.0%). Nie będziesz się martwił czy Euronet ma

    właśnie olej ich i płać jak idiota 8zł co miesiąc za prowadzenie ....

    a tak na serio to zadzwoń na mLinię 0801 300 800 i połącz się z konsultantem
    (naciśnij 0) i powiedz że chcesz się dowiedzieć o nr klienta i że chciałeś
    ustalić hasła telefoniczne i internetowe, oni oddzwonią do Ciebie (zapytaj
    się ile mniej więcej się czeka, bo czas zależy od liczby zgłoszeń) i czekaj.
    w mBanku procedura zakładania konta jest długa i męcząca ale później już
    jest wszystko OK :))

    pozdr
    david

  • 4. Data: 2003-09-19 14:10:28
    Temat: Re: mbank padl?-SŁOŃCE BYŁO BOGIEM.
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > w mBanku procedura zakładania konta jest długa i męcząca ale później już
    > jest wszystko OK......

    To się nazywa nieprawda. Potem jest gorzej. Padają bankomaty (ostatnio prądu
    nie było), księgują podwójnie transakcje sprzed roku, infolinia udziela
    informacji drugiej świeżości. Mnie np. na proste pytanie ile kosztuje
    polecenie zapłaty powiedzieli, że 1% od sumy zlecenia, a jest 1 PLN od
    wszystkich poleceń. Bezpłatne przelewy nie są bezpłatne bo za przelew do
    urzędu skarb. biorą 1PLN. Tranzakcje autoryzujesz papierową listą jak wtedy
    gdy SŁOŃCE BYŁO BOGIEM.

    Płać jak idiota 8PLN na miesiąc, a komfort będziesz miał jak za 100PLN.
    Zostaw mbank tym co chodzą do biedronki i jeżdżą maluchami.

    Stefan

  • 5. Data: 2003-09-19 14:18:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    S.Stefanek wrote:
    > Płać jak idiota 8PLN na miesiąc, a komfort będziesz miał jak za
    > 100PLN. Zostaw mbank tym co chodzą do biedronki i jeżdżą maluchami.

    Ekhem - to ja proponuje srebrny albo zloty pakiet. Srebrny juz od 1500
    netto, ale obsluga duzo lepsza.
    Chociaz chyba zlikwiduje epakiet na rzecz VBd.

  • 6. Data: 2003-09-19 14:25:04
    Temat: Re: mbank padl?-VB
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Chociaz chyba zlikwiduje epakiet na rzecz VBd.

    Powiedz pls czemu? Co można polepszyć?

    Stefan

  • 7. Data: 2003-09-19 14:48:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    S.Stefanek wrote:
    > Powiedz pls czemu? Co można polepszyć?

    Wyplaty w placowkach, VC, obsluga przez opiekuna.
    Poza tym ePakiet niestety jest dosc drogi w przypadku checi posiadania
    szerszej oferty typu kredyt, PZ i jako podstawowe konto IMO mogloby byc
    lepsze.
    Co do infolinii - uwazam ja chyba za najlepsza, ale w przypadu ePakietu sa
    problemy.... Wpadki zdarzaja sie wszedzie - ja pamietam, jakie mialem
    klopoty z zalozeniem subkonta walutowego, albo co gorsza jak chcialem
    wyplacic z konta dolary - zajelo mi to chyba z godzine... W pakiecie
    srebrnym taich klopotow pewnie juz nie byloby (tyle, ze jest drozszy - ale
    za jakosc sie placi)

  • 8. Data: 2003-09-19 16:21:52
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > wyplacic z konta dolary - zajelo mi to chyba z godzine... W pakiecie
    > srebrnym taich klopotow pewnie juz nie byloby (tyle, ze jest drozszy - ale

    E pakiet to proste konto internetowe. Używanie go do bardziej
    skomplikowanych operacji nie jest dobrym pomysłem. Do operacji prostych
    doradca jest na bolec. Wypłat nie potrzebuję bo mam limit 10k dziennie na
    karcie. VC mam kredytową w innym banku. Walutowego bym nie polecał w
    Fortisie bo mówiąc delikatnie w tym się nie specjalizują.

    Stefan

  • 9. Data: 2003-09-19 22:17:30
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > To się nazywa nieprawda. Potem jest gorzej. Padają bankomaty (ostatnio
    prądu
    > nie było),

    gówno prawda - mBank nie ma swoich bankomatów więc nie mogło mu nic paść,
    skoro jakiś bankomat był nieczynny to dla wszystkich którzy chcieli z niego
    skorzystać a nie tylko dla klientów mBanku

    > księgują podwójnie transakcje sprzed roku,

    wszystkie banki popełniają pomyłki, mBank jednak w przeciwieństwie do
    pozostałych umie się do nich przyznać; a jeżeli coś źle zaksięgowali to ma
    miejsce procedura z par. 47 Regulaminu

    > infolinia udziela
    > informacji drugiej świeżości.

    co rozumiesz przez drugą świeżość ??? ja tam zawsze jestem informowany
    prawidłowo - a może niezrozumiale zadajesz pytania ???

    > Mnie np. na proste pytanie ile kosztuje
    > polecenie zapłaty powiedzieli, że 1% od sumy zlecenia, a jest 1 PLN od
    > wszystkich poleceń.

    to trzebabyło złożyć reklamację na błędne poinformowanie przez operatora, no
    chyba że zmyślasz ...

    > Bezpłatne przelewy nie są bezpłatne bo za przelew do
    > urzędu skarb. biorą 1PLN.

    nigdzie nie masz ukrytego że za ZUS i US biorą po 1zł/szt., reszta przelewów
    jest bezpłatna

    > Tranzakcje autoryzujesz papierową listą jak wtedy
    > gdy SŁOŃCE BYŁO BOGIEM.

    a co chciałbyś by była to karta plastikowa ??? po co ? mi osobiście podoba
    się bardziej papierowa wersja, a gdybyś myślał nad tokenem - to też chory
    pomysł, token w żadnym stopniu nie zwiększa bezpieczeństwa bardziej niż
    lista haseł

    > Płać jak idiota 8PLN na miesiąc, a komfort będziesz miał jak za 100PLN.

    hahahah

    > Zostaw mbank tym co chodzą do biedronki i jeżdżą maluchami.

    bardziej osobom które potrafią myśleć i nie płącą jak idioci za coś co mogą
    mieć za darmo lub dużo taniej niż gdzie indziej

    > Stefan

    david

  • 10. Data: 2003-09-20 07:24:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/20/2003 12:17 AM, Użytkownik david napisał:
    > bardziej osobom które potrafią myśleć i nie płącą jak idioci za coś co mogą
    > mieć za darmo lub dużo taniej niż gdzie indziej

    Sugerujesz, ze Ci, ktorzy maja konta w innych bankach i placa za nie
    sa idiotami ?:-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105