  • 1. Data: 2006-12-27 07:16:44
    Temat: mbank ... pozajączkowało im się ? :)
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    Dostałem maila z mbanku z tematem "Subject: mBank - elektroniczne
    zestawienie operacji na karcie kredytowej za listopad 2006"

    Ale ja nie mam karty kredytowej z mbanku ...

    A w srodku info o podwyzkach (ładne zyczenia noworoczne [*** im w ****]
    !).

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 2. Data: 2006-12-27 07:38:10
    Temat: Re: mbank ... pozajączkowało im się ? :)
    Od: Duke <d...@u...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A w srodku info o podwyzkach (ładne zyczenia noworoczne [*** im w ****]
    > !).

    A co Twoim zdaniem zdrożało?

  • 3. Data: 2006-12-27 07:43:28
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > A co Twoim zdaniem zdrożało?

    Gaz, prąd, paliwo .... :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2006-12-27 08:03:11
    Od: Duke <d...@u...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Gaz, prąd, paliwo .... :)

    Jakoś nie zauważyłem informacji na ten temat w mailu od mBanku. Pisali
    tylko że wprowadzają nową TOiP "w związku z wprowadzeniem do oferty
    mBanku rachunków i przelewów walutowych".