  • 101. Data: 2015-05-13 11:49:13
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 13 May 2015 09:18:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo w watku pojawila sie odnoga o nowym (od 2007 :-) interfejsie MS
    >Office - tez chwalicie ?
    Ja chwalę MS Excel (ogólnie też Word i Outlook bo tych 3 używam na
    codzień) po zmianie od wersji 2007. We wstążce mam na wierzchu to co
    najczęściej używam a wcześniej było to schowane. Ciężko się było
    przestawić ale jeszzcze trudniej jest wrócić więc przypuszczam/oceniam
    że początkującym jest jeszcze łatwiej.

    Chwalę również Windows 8 (na laptopie bezdotykowcu) - przestawiałem
    się 2 dni zanim pojąłem filozofię i już prawie instalowałem Win7 ale
    powiedziałem sobię że jeszcze jeden dzień się pomęcze. Od trzeciego
    dnia nie chcę już zmiany systemu na starszy.

    A mbąka po nowemu nie przetrawiłem mimo kilku prób. Odszedłem.
    Najbardziej irytowało mnie to że mbąk nowy oddzielił moją kieszeń
    osobistą od firmowej i kazał robić klik dodatkowo aby poznać sumę
    zasobów w obu kieszeniach. W starym była na ekranie startowym każda z
    kieszeni.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 102. Data: 2015-05-13 12:10:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > To źle oczekujesz. Rozwijane produkty muszą co jakiś czas przejść
    > gruntowną
    > zmianę.

    > A to już mit i bzdura totalna.

    Cieszę się, że np w rowerach (mimo rozwoju) nie wpadli na gruntowną zmianę
    interfejsu użytkownika.
    P.G.

  • 103. Data: 2015-05-13 12:21:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Cieszę się, że np w rowerach (mimo rozwoju) nie wpadli na gruntowną zmianę
    > interfejsu użytkownika.

    Porównujesz poziom skomplikowania roweru do poziomu skomplikowania systemu
    bankowego? I co kurde jeszcze?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 104. Data: 2015-05-13 12:24:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Cieszę się, że np w rowerach (mimo rozwoju) nie wpadli na gruntowną
    >zmianę interfejsu użytkownika.

    Wpadli wpadli, tylko sie nie przyjelo.

    Tzn jedna sie przyjela, ale chyba sie z niej cieszysz

    http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle#/media/File:Ord
    inary_bicycle01.jpg

    J.

  • 108. Data: 2015-05-13 12:48:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Nie. Po prostu w takich sytuacjach trzeba przyjąć że się nie zna
    > czegoś i nauczyć od nowa, a nie kombinować ze starym i narzekać że
    > "sie nie da".

    Ani nie kombinuje ze starym ani moje narzekania nie sa w stylu "nie da
    sie".
    Naprawde cos takiego u mnie zauwazyłes?
    Ja mówie tylko, ze dla mnie zmiana była na gorsze i ze nie znam nikogo kto
    by chwalił.

    > One of the main drivers behind the Ribbon was discoverability of new
    > functions. This was driven by research conducted by Microsoft that
    > indicated that a large number of most requested features for Word
    > actually already existed in the product; the user simply didn't know
    > where to find it.

    I wszystko jasne.
    Tak jak powiedziałem - znam excela i wiedziałem gdzie czego szukac.

    Reasumujac - nowy produkt jest po to aby doszkolic klikaczy tabelek...

  • 105. Data: 2015-05-13 12:48:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Serio? Użytkownik, czy Ty?

    Widze ze Wojtek zafiksował się na stanowisku ze to co my potrzebujemy to
    herezje a licza sie potrzeby ustandaryzowanego uzyszkodnika ktorym nikt z
    nas nie jest. I juz. A kto nim jest - to nie wazne. Wazne, ze nowy
    interfejs jest skrojony własnie dla NIEGO!

  • 106. Data: 2015-05-13 12:48:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > http://awesomescreenshot.com/0a64wk63a9

    strona niedostepna...

  • 107. Data: 2015-05-13 12:48:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, ciekaw jestem jak liczyli.

    Moze ms office nas szpieguje? Liczy i wysyła...

  • 109. Data: 2015-05-13 12:48:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Imka s...@g...pl ...

    > [...]
    >
    > Jak nie znalazłeś, to Ustawienia - Usługi - mGra - Wyłącz powiadomienia
    > Polecam, duża ulga :)

    Nie szukałem.
    Dla mnie takie zabawy w banku to debilizm na conajmniej srednim poziomie.

  • 110. Data: 2015-05-13 12:48:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Mhm. Czyli stary interfejs przegrał, bo w nowym podstawowe operacje
    > robi sie szybciej. Dziękuję :)

    Hmm... MarcinF napisał cos dokładnie odwrotnego...
    Ale juz tłumaczyłes ze nowy interfejs nie jest lepszy dlatego, ze jest
    wygodniejszy w uzytkowaniu czy bardziej optymalizuje działania - on jest
    lepszy bo ludzie uzywaja funkcji o ktorych wczesniej nie mieli pojecia.