  • 121. Data: 2015-05-13 16:34:32
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    >> http://awesomescreenshot.com/0a64wk63a9
    >
    > strona niedostepna...

    Czasem się może zdarzyć, to publiczna usługa.
    Ale u mnie działa :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 122. Data: 2015-05-13 16:35:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Napisac to se mozna wszystko.
    > A prawda jest taka, ze to w tym nowym interfejsie nie mam pojecia
    > gdzie znalezc.

    Czego konkretnie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 125. Data: 2015-05-13 16:55:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > No ale to jest głupia argumentacja. Myślisz, że ktoś taką liczbę
    > usunął "bo tak", "bo to skomplikowało system", czy może dlatego że
    > jednak dało się wykazać, że ta liczba nie musi być dostępna w tym
    > miejscu?
    >
    > Serio myślisz, że ktoś kto projektował ten interfejs to po prostu
    > sobie siedział, wciągał grzybki i kreślił losowo?

    Sadze, ze zamiast po raz kolejny wskazywac jakiejs nieokreslone cele,
    pozytywy itp moglbys podac konkretne argumenty.

    widzac ilosc bylejakosci mnie argument pt: "na pewno ktos to przemyslał"
    nie przekonuje.
    Za duzo widze rozwiazań ktore wygladaja tak, jakby nikt ich nie przemyslał!

  • 126. Data: 2015-05-13 16:55:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > [...]
    >
    > Nie. Ze względu na wiedzę którą posiadam w zakresie projektowania
    > interfejsów (nie, nie projektowałem interfejsu mBanku, po prostu
    > umiem docenić pracę profesjonalisty).

    Reasumujac, wykazujesz sie pychą godną menegerów lub programistów mbanku -
    Ty wiesz lepiej czego my potrzebujemy...

  • 123. Data: 2015-05-13 16:55:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Czasem się może zdarzyć, to publiczna usługa.
    > Ale u mnie działa :)

    U mnie juz tez.

    Odpowiadajac: a co w poprzednim interfejsie było gorszego?
    Ze tam były pola jedno pod drugim a tu sa w kwadracik?

  • 124. Data: 2015-05-13 16:55:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > To akurat była odnoga dot. MSO. :)

    A zwracasz na to uwage bo?

  • 127. Data: 2015-05-13 17:01:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Odpowiadajac: a co w poprzednim interfejsie było gorszego?
    > Ze tam były pola jedno pod drugim a tu sa w kwadracik?

    Robiłeś 3 osobne przelewy jak normalnie.
    Tu masz komplet.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 128. Data: 2015-05-13 17:03:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > widzac ilosc bylejakosci mnie argument pt: "na pewno ktos to przemyslał"
    > nie przekonuje.

    Podaję linki do statystyk, odpisuję na konkrety, podaję linki do opracowań,
    wywiadów itd. Jak są konkrety, to jest to kwitowane "ale ja chcę/potrzebuję
    inaczej" i chuj.

    To czym mam przepraszam argumentować? Rzuć konkret, może tak jak w przypadku
    Chrisa94, jest to problem przyzwyczajenia i niewiedzy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 129. Data: 2015-05-13 17:05:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > A zwracasz na to uwage bo?

    Zwracam uwagę, bo historycznie każda większa zmiana UX budzi takie sprzeciwy.
    I zwracam uwagę, że każda niesie za sobą jakieś cele, to nie jest tak że to
    ktoś robi od czapy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 130. Data: 2015-05-13 17:06:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Reasumujac, wykazujesz sie pychą godną menegerów lub programistów mbanku -

    Nie. Wykazuję się postawą "wiem o czym dyskutuję" a nie postawą "nie wiem
    to się wypowiem".

    > Ty wiesz lepiej czego my potrzebujemy...

    Ale to nie o potrzeby się rozbija, tylko o przywyczajenia i wzorce.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl