eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mbank - pożegnanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 209

  • 131. Data: 2015-05-13 17:35:11
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    >> Odpowiadajac: a co w poprzednim interfejsie było gorszego?
    >> Ze tam były pola jedno pod drugim a tu sa w kwadracik?
    >
    > Robiłeś 3 osobne przelewy jak normalnie.
    > Tu masz komplet.
    >
    Bzdura.
    Wczesniej tez była jedna formatka na 3 przelewy.


  • 134. Data: 2015-05-13 17:35:12
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > [...]
    >
    >>>> Hmm... MarcinF napisał cos dokładnie odwrotnego...
    >>>> Ale juz tłumaczyłes ze nowy interfejs nie jest lepszy dlatego, ze
    >>>> jest wygodniejszy w uzytkowaniu czy bardziej optymalizuje działania
    >>>> - on jest lepszy bo ludzie uzywaja funkcji o ktorych wczesniej nie
    >>>> mieli pojecia.
    >>> To akurat była odnoga dot. MSO. :)
    >> A zwracasz na to uwage bo?
    >
    > Zwracam uwagę, bo historycznie każda większa zmiana UX budzi takie
    > sprzeciwy. I zwracam uwagę, że każda niesie za sobą jakieś cele, to
    > nie jest tak że to ktoś robi od czapy.
    >
    Pytam dlaczego zwracasz uwage ze to była odnoga dotyczaca MSO.
    Ja o tym wiem, przedpisca o tym wiedział.

    Napisałes ze Marcin przyznał ze nowy interfejs MSO jest lepszy, bo wykonuje
    sie szybiej operacje.
    Tylko ze MarcinF napisał ze wolniej...


  • 132. Data: 2015-05-13 17:35:12
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    >>> [...]
    >>>
    >>>>> A jesteś uprawniony do tego by nazywać interfejs nieintuicyjnym?
    >>>>> Czy tylko prezentujesz widzimisię?
    >>>>
    >>>> A ty twierdzisz ze jest lepszy ze wzgledu na widzimisie?
    >>>
    >>> Nie. Ze względu na wiedzę którą posiadam w zakresie projektowania
    >>> interfejsów (nie, nie projektowałem interfejsu mBanku, po prostu
    >>> umiem docenić pracę profesjonalisty).
    >>>
    >> Reasumujac, wykazujesz sie pychą godną menegerów lub programistów
    >> mbanku -
    >
    > Nie. Wykazuję się postawą "wiem o czym dyskutuję" a nie postawą "nie
    > wiem to się wypowiem".
    >
    Wybacz Wojtku, nie zamierzam kontynuować dyskusji w takim tonie.
    Albo o konkretach albo wcale.
    Postawa pod tytułem: ja wiem lepiej, bo sie tym zajmowałem ani mi nie
    imponuje ani nie uwazam jej nawet za grzeczna.

    >> Ty wiesz lepiej czego my potrzebujemy...
    >
    > Ale to nie o potrzeby się rozbija, tylko o przywyczajenia i wzorce.
    >
    ROTFL
    Chodzi dokładnie o potrzeby, spełniajac ktore wyrabiamy sobie pewne wzroce
    zachowań.
    Ty uwazasz, ze jak firma chce nam zrobic na siłe dobrze w imie jakis
    enigmatycznych zalet ktorych nikt nie dostrzega to powinnismy z radosci
    merdac ogonkami.
    Ja uwazam, ze mozna sobie pozwolic na odrobinę asertywnosci.


  • 133. Data: 2015-05-13 17:35:12
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > [...]
    >
    >> widzac ilosc bylejakosci mnie argument pt: "na pewno ktos to
    >> przemyslał" nie przekonuje.
    >
    > Podaję linki do statystyk, odpisuję na konkrety, podaję linki do
    > opracowań, wywiadów itd. Jak są konkrety, to jest to kwitowane "ale ja
    > chcę/potrzebuję inaczej" i chuj.
    >
    Podawałes linki do statystyk mso a tutaj mowa o banku.
    Ale co do statystyk mso - juz ci odpisałem, ze mnie problem nie dotyczy, bo
    ja znam excela na tyle zen ie jestem w grupie userów "wczesniej nie uzywali
    bo nie wiedzieli ze taka funkcja istnieje".

    > To czym mam przepraszam argumentować? Rzuć konkret, może tak jak w
    > przypadku Chrisa94, jest to problem przyzwyczajenia i niewiedzy?
    >
    Czy przyzwyczajenie to cos złego?
    Zmiana dla zmiany na przekór przyzwyczajeniom to byc jakis plus?

    O jakich konkretahc chcesz porozmawiac? O tym, ze w starym MSO wiedziałem
    gdzie co mam w excelu, w nowym pomimo tego ze korzystam z niego juz kilka
    lat, nadal szukam umiejscowienia ciagle tych samych funkcji.
    W starym excelu mogłem sobie pozmieniac paski, pododawac potrzebne ikonki -
    zrob cos takiego w nowym - tylko jakas proteza na pasku... A całe główne
    menu nie ruszalne.




  • 135. Data: 2015-05-13 18:34:47
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 maja 2015 12:48:29 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Rece opadaja.
    > Z najwygodniejszego banku zrobiono bank dla debili :-)
    > Ludzie - od gier macie kurnik!
    A czemu myślisz/wypowiadasz się za innych?
    Bank musi się rozwijać, przyciągać nowych klientów. Uderzył w pokolenie facebukowe.
    Ja też z mgier itp nie korzystam ale skoro 50% odwiedzających mbank korzysta to chyba
    pomysł był dobry. Taki programik lojalnościowy. Czy to nie Ty czasem we
    wcześniejszych dyskusjach byłeś zwolennikiem programôw lojalnościowych premiumclub
    itp? Albo popatrz na tą grupe- jest tu sporo takich co np gdzieś na stację paliw
    dygali żeby kupić gumę do żucia +cash back by limit wyrobić i uniknąć kilku zł opłaty
    za kartę. Albo tacy co konta zakładają bo tablet za kilka stow bank da itp. Różne
    dziwne, często nieracjonalne działania u niby poważnych ludzi. To i mgra mnie nie
    dziwi.
    Połączenie konta z FB, przelew przez FB- ja raczej nie skorzystam ale tego typu
    usługi będą miały coraz większą liczbę użytkowników. mBank to przewidział i idzie w
    tym kierunku. Ja nie korzystam i też mi to nie przeszkadza.
    Myślę też że ta grupa dyskusyjna to taki specyficzny target bo kilka czy może nawet
    kilkanaście osób narzekających tu jest. Wśród moich znajomych w tzw realu nie znam
    nikogo kto by narzekał a wręcz przeciwnie. Ze dwa miechy temu koleżanka otworzyła
    konto w mbank nie znała starego interfejsu i jest zachwycona funkcjpnalnością. A nie
    jest to pokolenie FB tylko czterdziesto kilku letnia kobieta.


  • 136. Data: 2015-05-13 18:40:19
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Podawałes linki do statystyk mso a tutaj mowa o banku.

    Do bankowych też (w tym wywiadzie).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 137. Data: 2015-05-13 18:43:47
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >> Robiłeś 3 osobne przelewy jak normalnie.
    >> Tu masz komplet.
    > Bzdura.
    > Wczesniej tez była jedna formatka na 3 przelewy.

    No ja pamiętam ekran, gdzie był wprawdzie combo box na 3 ZUSowskie
    konta, ale definiować przelewy trzeba było osobno (co najwyżej
    można było skoszykować).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 138. Data: 2015-05-13 18:45:53
    Temat: Re: mbank - po�egnanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-05-13, stejaz <s...@g...com> wrote:

    [...]

    >> móc ponarzekać na nowy system. Na zasadzie "o zobaczcie, nawet taki błąd
    >> można popełnić, jak się człowiek bardzo nad tym napracuje"...
    >
    > Nie, używam normalnie - chce wykonać w nowym przelew zdefiniowany. I pierwszy zonk:
    dlaczego
    > wszystkie konta Emax, Emax plus, mBiznes Max mają dostępne pole wyboru "przelew
    zdefiniowany"
    > jak tylko najadę myszą na nazwę konta (Płatności/Pulpit) a Ekonto nie? I już wiem,
    że muszę
    > szukać nie wiadomo gdzie, bo przy innych kontach to pole jest, a przy ekoncie nie
    ma.

    Bo jest to zintegrowane z "przelew krajowy" (którego nie mają eMaxy wszelkiej maści).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl


  • 139. Data: 2015-05-13 18:47:40
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>


    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnml6pqe.1ar2.proteus@pl-test.org...
    > On 2015-05-13, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Odpowiadajac: a co w poprzednim interfejsie było gorszego?
    >> Ze tam były pola jedno pod drugim a tu sa w kwadracik?
    >
    > Robiłeś 3 osobne przelewy jak normalnie.
    > Tu masz komplet.
    >
    3 przelewy kojarzy mi się z ZUSem choć nie jestem pewny, czy o tym mowa.
    Co miesiąc robię dwa takie zestawy.
    Poprzednio jak kliknąłem w pole to miałem wcześniej wpisane wartości i sobie
    wybierałem raz mój NIP raz żony.
    Teraz muszę wpisywać cyferka po cyferce (pamiętając, że jakąś panią, która
    kiedyś zrobiła w NIPie czeski błąd złapała policja, zdjęła odciski palców
    itd.)
    To samo z kwotami - raz wpisane podpowiadały się przez cały rok.

    To pewnie przeglądarka pamiętała, ale ten nowy jakoś jej to zablokował no i
    co miesiąc 6 kwot sprawdzam po kilka razy, czy jakiejś cyferki nie pomyliłem
    (kiedyś nie wiedziałem co to jest czeski błąd, ale po znieczuleniu ogólnym
    10 lat temu nie umiem napisać linijki aby nie zrobić jednego takiego błędu
    więc takie rzeczy sprawdzam bardzo dokładnie, bo wiem, że mogę nie widzieć
    błędu).
    Dla mnie samo to powoduje, że zdecydowanie wolałbym mieć ten stary.

    O tym, że na ekranie pełno miejsca, a odbiorców widać tylko kilka pierwszych
    liter to nie wspomnę :).

    Nie chce mi się sprawdzać, ale dla mnie kliknięcie w przycisk "Wyślij
    przelew" jest intuicyjne, a kliknięcie w numer konta mojej intuicji mówi, że
    chcę zmienić ten numer a nie wysłać przelew.

    Mało używam to nie za wiele innych rzeczy zauważam.
    P.G.


  • 140. Data: 2015-05-13 19:47:32
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    >> Rece opadaja.
    >> Z najwygodniejszego banku zrobiono bank dla debili :-)
    >> Ludzie - od gier macie kurnik!
    > A czemu myślisz/wypowiadasz się za innych?

    Wypowiadam sie za siebie i przedstawiam swoje opinie.

    > Bank musi się rozwijać, przyciągać nowych klientów. Uderzył w
    > pokolenie facebukowe. Ja też z mgier itp nie korzystam ale skoro 50%
    > odwiedzających mbank korzysta to chyba pomysł był dobry. Taki
    > programik lojalnościowy. Czy to nie Ty czasem we wcześniejszych
    > dyskusjach byłeś zwolennikiem programôw lojalnościowych premiumclub
    > itp? Albo popatrz na tą grupe- jest tu sporo takich co np gdzieś na
    > stację paliw dygali żeby kupić gumę do żucia +cash back by limit
    > wyrobić i uniknąć kilku zł opłaty za kartę. Albo tacy co konta
    > zakładają bo table? za kilka st?w bank da itp. Różne dziwne, często
    > nieracjonalne działania u niby poważnych ludzi. To i mgra mnie nie
    > dziwi. Połączenie konta z FB, przelew przez FB- ja raczej nie
    > skorzystam ale tego typu usługi będą miały coraz większą liczbę
    > użytkowników. mBank to przewidział i idzie w tym kierunku. Ja nie
    > korzystam i też mi to nie przeszkadza. Myślę też że ta grupa
    > dyskusyjna to taki specyficzny target bo kilka czy może nawet
    > kilkanaście osób narzekających tu jest. Wśród moich znajomych w tzw
    > realu nie znam nikogo kto by narzekał a wręcz przeciwnie. Ze dwa
    > miechy temu koleżanka otworzyła konto w mbank nie znała starego
    > interfejsu i jest zachwycona funkcjpnalnością. A nie jest to pokolenie
    > FB tylko czterdziesto kilku letnia kobieta.
    >
    Podsumuje po kolei:
    - programy lojalnosciowe - juz coraz mniej, bo coraz czesciej widze, ze tam
    gdzie program ,tam jest drozej - czasami zauwazalnie drozej.
    Jeżeli przy okazji to czemu nie.
    - przelewy przez facebook - czemu nie - ja nie korzystam z facebooka ale
    jezeli to miałoby być jakies ułatwienie to nie widze przeszkód
    - mgra - nie wiem co oznacza, ze 50% skorzystało - ja tez dostałem jakies
    puchary - czy to znaczy ze skorzystałem?
    - co do narzekających - ja sobie proadze, ale nie chciałbys słyszec co
    powiedziała moja mama kiedy wyłączyli jej stary interfejs...

strony : 1 ... 13 . [ 14 ] . 15 ... 20 ... 21


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1