  • 171. Data: 2015-05-19 10:36:20
    Temat: Re: mbank - pożegnanie
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    news:5559fcf6$0$2190$65785112@news.neostrada.pl...
    > Bo on chyba nie pozwoli, jak jest np nazwa Orange S.A., to tylko jeden,
    > drugiego nie zdefiniujesz (choc iloscia spacji pewnie mozna oszukiwac).

    Pozwoli, bez kombinowania ze spacjami.

    Agnieszka

  • 172. Data: 2015-05-19 10:49:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie chodzi o manipulacje spacjami, tylko po co mi by były dwa Orange?

    Orange komorka, Orange komorka zony, Orange komorki dzieci, Orange
    stacjonarny, Orange internet mobilny ... i jesli nie masz "wspolnej
    faktury", to pare roznych kont do wplaty ...

    J.

  • 173. Data: 2015-05-19 13:18:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Orange komorka, Orange komorka zony, Orange komorki dzieci, Orange
    > stacjonarny, Orange internet mobilny ... i jesli nie masz "wspolnej
    > faktury", to pare roznych kont do wplaty ...

    Potencjalnie możliwe, ale mnie akurat nie dotyczy (w Orange mam tylko
    domowy, komórki na firmę, komórki dzieci opłacam przez PayU z karty
    kredytowej czyli nie muszę mieć wpisanego odbiorcy).
    Sądzę, że jak ktoś nawet ma ileś tam rzeczy w jednej firmie to już wszystkie
    inne będą zazwyczaj pojedynczo.
    Czyli nadal uważam, że z powodu jednego wyjątku nie widzę sensu aby przy
    wszystkich innych pozycjach wybór wymagał dodatkowego kroku.
    P.G.

  • 174. Data: 2015-05-19 19:27:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości

    >Potencjalnie możliwe, ale mnie akurat nie dotyczy

    Powiedzialbym nawet ze potencjalnie czeste - jak nie Orange, to pewnie
    Polkomtel czy T-mobile.
    A jak ktos ma dwie nieruchomosci, to prad/gaz/woda ....

> [...]
    >Czyli nadal uważam, że z powodu jednego wyjątku nie widzę sensu aby
    >przy wszystkich innych pozycjach wybór wymagał dodatkowego kroku.

    Faktycznie daje sie tez definiowac osobno, wiec w zasadzie nie ma
    powodu do narzekan - mozna uzywac po staremu.
    Ale chyba cos poprawili, bo cos mi sie wydaje, ze dawniej byly z tym
    klopoty.

    No i ... ten fspanialy interfejs zle wyswietla odbiorcow. Tzn klikam w
    jednego, a on pokazuje innego.
    Wina pewnie gdzies w przegladarce (IE), ale zdziwic sie mozna ...

    J.

  • 175. Data: 2015-06-11 23:22:59
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 12 May 2015 00:06:42 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Dokładnie tak samo to odbieram. Używałem różnych systemów operacyjnych,
    > konta miałem w różnych bankach i zawsze bez problemu sobie dawałem radę,
    > ale interfejs mBanku uważam za zdecydowanie "przefajnowany".
    > Typowe zwycięstwo sztuki czystej nad zdrowym rozsądkiem.

    Następny kwiatek z mBankowej łączki.
    Ponieważ w Książce Odbiorców ja i żona mieliśmy zdefiniowane kilka już
    niepotrzebnych nam przelewów do organów podatkowych, więc postanowiłem
    niepotrzebne pozycje usunąć.
    Wszedłem do Książki Odbiorców, kliknąłem "Organ podatkowy", z prawej
    strony wyświetliła mi się lista ze zdefiniowanymi przelewami do organów
    podatkowych oraz trzema klawiszami na górze:
    "Wykonaj przelew", "Historia operacji" i "Usuń kontakt".
    Podejrzewałem, że kliknięcie w przycisk "Usuń kontakt" może spowodować
    usunięcie wszystkich pozycji, ale ponieważ na stronie nigdzie nie było
    okienka, które pozwalałby zaznaczyć pozycje do usunięcia, więc
    postanowiłem zaryzykować w nadziei, że odpowiednie pole wyboru pojawi
    się w następnym kroku.
    Niestety, żadne pole wyboru się nie pojawiło, skasowane zostały
    wszystkie zdefiniowane przelewy do organów podatkowych!
    Owszem, w końcu znalazłem sposób jak można kasować poszczególne przelewy
    zdefiniowane z tej listy, ale z intuicyjnością ten sposób nie ma nic
    wspólnego i tylko dowodzi, że nowy interfejs mBanku jest dziełem
    pozbawionych polotu wyrobników, a nie zdolnych programistów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 176. Data: 2015-06-12 00:08:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-11, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Owszem, w końcu znalazłem sposób jak można kasować poszczególne przelewy
    > zdefiniowane z tej listy, ale z intuicyjnością ten sposób nie ma nic
    > wspólnego i tylko dowodzi, że nowy interfejs mBanku jest dziełem

    Przelew, wybieram osobę, widzę listę rachunki odbiorcy, klikam strzałeczkę
    z prawej wybieram usuń?

    > pozbawionych polotu wyrobników, a nie zdolnych programistów.

    TTST.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 177. Data: 2015-06-12 00:11:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-11, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2015-06-11, Chris94 <c...@p...fm> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przelew, wybieram osobę, widzę listę rachunki odbiorcy, klikam strzałeczkę
    > z prawej wybieram usuń?

    Nie "przelew" a "Książka odbiorców oczywiście".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 178. Data: 2015-06-12 09:53:31
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > On 2015-06-11, Chris94 <c...@p...fm> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przelew, wybieram osobę, widzę listę rachunki odbiorcy, klikam strzałeczkę
    > z prawej wybieram usuń?

    Od jakiegoś czasu, co jakiś czas mam niesamowite problemy aby się z jakiejś
    strony wylogować. Wpienia mnie to niesamowicie. Szukam i szukam gdzie mogli
    umieścić ten klawisz wyloguj. Jak strona duża to jeszcze przewijam, czy może
    gdzieś na dole. Przecież normalnie na stronie jest się chwilę, coś się zrobi
    i człowiek chce się wylogować. Dla mnie jest oczywiste, że klawisz wyloguj
    jest jednym z najczęściej używanych więc powinien być zawsze dostępny. Po
    dłuższych poszukiwaniach się okazuje, że np. trzeba kliknąć w kwadracik z
    jakimś obrazkiem (w żaden sposób nie kojarzącym się z wyloguj) i się rozwija
    lista kilku poleceń a wśród nich wyloguj. No do jasnej ..... jak w danym
    sklepie jestem raz na rok to skąd mam wiedzieć, że wyloguj jest pod tym
    kwadracikiem. Nie pamiętam, aby którekolwiek z pozostałych poleceń ukrytych
    pod tym kwadracikiem było mi do czegoś potrzebne.
    Jeszcze ze dwa lata temu nie natykałem się na takie sytuacje - klawisz
    wyloguj był zawsze tam gdzie się go spodziewałem.
    Nie wiem co to za idiotyczna nowa moda bawienia się z klientem w
    ciuciubabkę. Dla mnie to świadczy o tym, że autor strony w ogóle nie potrafi
    postawić się w sytuacji użytkownika, dla mnie to jest równoważne z tym, że
    autor strony ma jakieś problemy z logicznym myśleniem.

    Ta strzałeczka to dla mnie dokładnie taka sama sytuacja. Z numerem rachunku
    kojarzą mi się tylko dwie logiczne operacje: Modyfikuj, Usuń. Więc jak jest
    dość miejsca (a chyba podstawową cechą nowego interfejsu jest mnóstwo
    marnowanego miejsca) to takie klawisze powinny być po prostu dostępne.
    P.G.

  • 179. Data: 2015-06-12 10:33:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-12, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Ta strzałeczka to dla mnie dokładnie taka sama sytuacja.

    Biednyś.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 180. Data: 2015-06-12 12:18:25
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.06.2015 o 09:53, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > lista kilku poleceń a wśród nich wyloguj. No do jasnej ..... jak w danym
    > sklepie jestem raz na rok to skąd mam wiedzieć, że wyloguj jest pod tym

    Wiesz, standardy się zmieniają i od co najmniej 2 lat standardem jest że
    pod jakimś kwadracikiem jest menu. Najczęściej ma postać "zebry"/kratki
    wentylacyjnej z kilku poziomych prostokątów.

    p. m.