  • 1. Data: 2004-03-28 17:17:18
    Temat: mbank problmy z logowaniem
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Niezle się wk******* bo od rana nie mogę się zalogować , jak to wygląda u
    was?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-03-28 17:27:40
    Temat: Re: mbank problmy z logowaniem
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Feanor <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Niezle się wk******* bo od rana nie mogę się zalogować , jak to
    > wygląda u was?

    To samo - nie dziala....

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-03-28 17:30:58
    Od: "X Y Z" <x...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:c4721h$e5h$1@news.onet.pl...
    > Feanor <n...@p...onet.pl> wrote:
    > > Niezle się wk******* bo od rana nie mogę się zalogować , jak to
    > > wygląda u was?
    >
    > To samo - nie dziala....

    Dział. Łaczę się na stałym łączu bez proxy - jest OK.

  • 4. Data: 2004-03-28 17:41:02
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-03-28 19:17, Użytkownik Feanor napisał:
    > Niezle się wk******* bo od rana nie mogę się zalogować , jak to wygląda u
    > was?
    >
    > Pozdr.

    u mnie bez najmniejszego problemu

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-03-28 18:00:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Feanor napisał:
    > Niezle się wk******* bo od rana nie mogę się zalogować , jak to wygląda u
    > was?

    Śmiga aż miło - bez żadnych problemów. Wszystkie operacje wykonują się
    b. szybko.

    K.

  • 6. Data: 2004-03-28 18:09:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Śmiga aż miło - bez żadnych problemów. Wszystkie operacje wykonują się
    > b. szybko.

    Wylaczylem proxy i smiga :)

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-03-28 22:17:15
    Od: "||" <S...@g...pl>

    ciekawe a mi nie choc jade bez zadnego proxy w neostradzie :(

  • 8. Data: 2004-03-28 22:19:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > ciekawe a mi nie choc jade bez zadnego proxy w neostradzie :(

    no to dziwne. (chociaz ja w sumie lece caly czas przez transparentne proxy w
    chello).
    Objawy byly takie ze strona glowna smigala, a na logowanie nie chcialo
    wejsc.
    Wylaczlem proxy.chello.pl i zaczelo smigac :)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-03-28 22:26:40
    Od: "||" <S...@g...pl>

    troszke to OT ale ja neimam co wylaczac :) w neo ...i inne strony w tym
    nawet informacyjen mbanku smigaja a logowanie ..laduje sie i laduje :)) a
    raczej :(((

  • 10. Data: 2004-03-28 22:30:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > troszke to OT ale ja neimam co wylaczac :) w neo ...i inne strony w
    > tym nawet informacyjen mbanku smigaja a logowanie ..laduje sie i
    > laduje :)) a raczej :(((

    INTERNET EXPLORER 6
    ==============

    1. z menu "Narzędzia" wybierz "Opcje Internetowe"
    2. wybierz zakładkę "Połączenia"
    3. w przypadku używania połączenia telefonicznego kliknij przycisk
    "Ustawienia", w przeciwnym przypadku (brak połączeń - nieaktywny przycisk
    ustawienia) wciśnij przycisk "Ustawienia sieci LAN"
    4. w sekcji "Serwer proxy" zaznacz opcje "Użyj serwera proxy..."
    5. w pole adres wpisz "w3cache.icm.edu.pl", w pole port - "8080"
    6. wciśnij "Ok"
    7. wciśnij "Zastosuj", "Ok"

    Mozilla 1.5, 1.6b
    ==========

    1. z menu "Edit" (edycja) wybrac "Preferences" (ustawienia)
    2. rozwinąć sekcję "Advanced" (zaawansowane) i zaznaczyć pozycję "Proxies"
    3. wybrać opcję "Manual proxy configuration" (ustwienia "ręczne")
    4. w pole "HTTP Proxy:" wpisać "w3cache.icm.edu.pl", "Port:" - "8080"
    (oczywiście bez cudzysłowia)
    5. opcjonalnie wpisać w pole "No proxy for:" (nie używaj proxy dla):
    "localhost, 127.0.0.1, .pl, .com., .net, .org", wtedy połączenia do podanych
    domen nie będą używały proxy.
    za http://www.ciechocinek.biz/forum/read.php?f=1&i=3957
    &t=3957

    http://www.PRnews.pl