  • 1. Data: 2008-11-20 18:35:27
    Temat: [mbank] - przelew z mbanku do mbanku
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Maja jakis teraz problem? Cos przelewy nie dochodza im?

    For@ll

  • 2. Data: 2008-11-20 19:30:37
    Temat: Re: [mbank] - przelew z mbanku do mbanku
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "ForALL" <N...@s...info> wrote in message
    > Maja jakis teraz problem? Cos przelewy nie dochodza im?
    >
    > For@ll

    właśnie wykonałem 3, weszły bez zająknięcia. 2 sek później były na drugim
    (nie moim) koncie. Sync przez GG z kolegą.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-11-20 19:34:19
    Od: ForALL <N...@s...info>

    george pisze:
    > "ForALL" <N...@s...info> wrote in message

    > właśnie wykonałem 3, weszły bez zająknięcia. 2 sek później były na drugim
    > (nie moim) koncie. Sync przez GG z kolegą.
    >
    > pozdrawiam

    Hm, dwa juz przelwy zrobila dziewczyna do mnie z mbanku i nie ma tej
    kasy, jej pokazuje ze wszystko ok, a na koncie dalej ma ta sama kwote.

  • 4. Data: 2008-11-20 19:37:23
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Najpierw zrobiłem test za 1pln. Potem 2 razy "odpowiednia" kwote.
    > Poszło. Dzwoń do nich.

    raczej do dziewczyny. Albo pusc jej 1gr i zobaczysz czy chodzi... bo z
    kobietami to czesto jest tak, ze tylko w 1 strone przelewy chodza :-))

  • 5. Data: 2008-11-20 19:38:07
    Od: "george" <g...@v...pl>

  • 6. Data: 2008-11-20 19:49:06
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Hm, dwa juz przelwy zrobila dziewczyna do mnie z mbanku i nie ma tej
    > kasy, jej pokazuje ze wszystko ok, a na koncie dalej ma ta sama kwote.

    Jakby je zrobiła, to miałbyś je na koncie.
    Albo zleciła z datą przyszłą, albo co bardziej prawdopodobne
    nie wykonała, tylko je zdefiniowała.
    Najlepiej dopytaj czy rozumie tę subtelną różnicę ;)

  • 7. Data: 2008-11-20 20:30:20
    Od: ForALL <N...@s...info>

    S.T. pisze:

    > Jakby je zrobiła, to miałbyś je na koncie.
    > Albo zleciła z datą przyszłą, albo co bardziej prawdopodobne
    > nie wykonała, tylko je zdefiniowała.
    > Najlepiej dopytaj czy rozumie tę subtelną różnicę ;)

    Ode mnie do niej też kasa nie dochodziła dopiero teraz jak zrobiłem
    przelew to pojawiła sie odrazu na jej koncie, mozliwe ze mieli jakis
    probelem chwilowy

  • 8. Data: 2008-11-22 16:36:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gg4al7$2vd$1@inews.gazeta.pl...
    > Maja jakis teraz problem? Cos przelewy nie dochodza im?

    potiwerdzam są jakieś dziwne losowe problemy