  • 21. Data: 2008-11-17 17:44:50
    Temat: Re: mbank - przelewy
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 17 Nov 2008 13:52:55 +0100, Curious napisał(a):

    > Właśnie dokonałem przelewu z konta. Przelew jest już w historii
    > operacji. Data operacji/księgowania: 17-11-2008/17-11-2008.
    >
    > Wchodzę w operacje zaplanowane i przelewik tam sobie czeka. Planowana
    > data operacji: 2008-11-18
    >
    > Czemuż to kredytuję mBank to nie wiem. Jeśli dobrze pamiętam, to kiedyś
    > mBank był transparentny i nie robił takich "drobnych szwindli".
    > :(((((((((((

    Konto ma oprocentowanie całe 0%, więc jakby dla Ciebie nie ma to większej
    różnicy kiedy zdjęli, co najwyżej dla banku, który może coś jeszcze z tym
    zrobić.

    Xenocide

  • 22. Data: 2008-11-17 17:53:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Takie np. inteligo nie pozwoli na zdefinowanie takiego zlecenia. Nie
    > wiem, jak jest u nich z przelewami do zusu...
    Normalnie. jak nie masz wystarczająco dużo kasy przed ostatnią sesją
    eliksiru to tego dnia nie przelejesz.
    KJ

  • 23. Data: 2008-11-17 19:01:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Curious wrote:
    > Czemuż to kredytuję mBank to nie wiem.
    > Jeśli dobrze pamiętam, to kiedyś mBank był transparentny i nie robił
    > takich "drobnych szwindli".

    No, ja ja pamiętam, to tak działa od roku 2000.

  • 24. Data: 2008-11-17 21:48:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "gollum" <o...@r...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

    > Jest jeszcze jedna możliwość, aby zarobić na odsetkach.
    > Przelać pieniądze dzisiaj na eMax (nie eMax+), ustawić przelew z eMaxa na
    > eKonto z datą 18-11-2008, przelew zostanie wykonany około 2.30 w nocy
    > (czyli odsetki się naliczą), a 6 rano wyjdzie przelew z eKonta, też
    > wcześniej zdefiniowany z datą 18-11. Wadą tego rozwiązania jest to, że nie
    > ma pewności, iż ów przelew wyjdzie - czasem są błędy w systemie i przelewy
    > wiszą w nieskończoność.

    Co robią? Takie rzeczy to tylko w Polbanku. Używam mBank od 8 lat i
    nigdy nie miałem/nie słyszałem o takim problemie.

  • 25. Data: 2008-11-17 21:50:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Takie np. inteligo nie pozwoli na zdefinowanie takiego zlecenia. Nie
    > wiem, jak jest u nich z przelewami do zusu...

    Jak nie pozwoli, jak pozwoli... o 23.55 możesz sobie puścić przelew
    zewnętrzny z datą z tegoż dnia. Inna sprawa, że dostajesz informację, że
    przelew zostanie zrealizowany w nast. dniu roboczym, jednakże system bez
    problemu taki przelew przyjmuje.

  • 26. Data: 2008-11-17 21:53:55
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Konto ma oprocentowanie całe 0%, więc jakby dla Ciebie nie ma to większej
    > różnicy kiedy zdjęli, co najwyżej dla banku, który może coś jeszcze z tym
    > zrobić.

    Jak ktoś ma na tym koncie podpięty KO i ujemne saldo, to zaręczam Ci, że
    w jego przypadku, takie 1000 zł, które przeleżało sobie północ na eKoncie,
    to nawet około 40 groszy odsetek do zapłacenia mniej. Inna sprawa, że można
    sobie tą kwotę przelać na emax+ i o godz. 0.01 spowrotem przetransferować na
    ekonto.

  • 27. Data: 2008-11-17 22:27:32
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > eKoncie, to nawet około 40 groszy odsetek do zapłacenia mniej. Inna
    > sprawa, że można sobie tą kwotę przelać na emax+ i o godz. 0.01 spowrotem

    Ktoś tu potrafi nieźle rachować. :))

  • 28. Data: 2008-11-18 05:02:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > że przelew zostanie zrealizowany w nast. dniu roboczym, jednakże
    > system bez problemu taki przelew przyjmuje.

    I dotrzymasz terminu dla ZUS/US? Bo wg mnie nie.

    KJ

  • 29. Data: 2008-11-18 06:19:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:

    > I dotrzymasz terminu dla ZUS/US? Bo wg mnie nie.

    Na szczęście tylko wg Ciebie.

    --
    Pete

  • 30. Data: 2008-11-18 06:50:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Kamil Jońca pisze:
    [...]
    > Na szczęście tylko wg Ciebie.

    O? A kiedy się zmieniło? Bo wcześniej było tak, że data przelwu to był
    następny dzień. I termin nie był dotrzymany.
    KJ