  • 1. Data: 2012-01-11 07:58:37
    Temat: mbank - przynajmniej można się pośmiać
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
    specjalną ofertę:

    Brak Ofert Specjalnych dla Ciebie - oferta ważna do 2012-01-31

    :)

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-01-11 08:21:02
    Temat: Re: mbank - przynajmniej można się pośmiać
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    SQLwiel <w...@g...com> napisał(a):

    > Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
    > specjalną ofertę:
    >
    > Brak Ofert Specjalnych dla Ciebie - oferta waĹźna do 2012-01-31

    U mnie tak nie ma, zobacz czy paranoja jest konkretna i da się z tej
    informacji wbić we wniosek o uzyskanie produktu "nic" ;)

  • 3. Data: 2012-01-11 20:27:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Jan 2012 08:58:37 +0100, SQLwiel <w...@g...com>
    wrote:

    >Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
    >specjalną ofertę:
    Ja dostaje co pare dni wiadomosc nadana 24.10.2011 o przedluzeniu
    promocji lokaty jednodniowej.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl