  • 1. Data: 2002-06-08 08:43:54
    Temat: mbank - pytan kilka
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Witam

    Jakie macie "schemat uzytkowania" mbanku? Tzn mam ekonto i emax i teraz nie
    wiem jaki wzor sobie przybrac... Czy wplywy maja isc na emax czy ekonto,
    wydatki z emax czy nie...

    Chetnych podzielenia swoimi doswiadczeniami mbankowcow prosze o kilka zdan
    na ten temat.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-06-08 08:48:56
    Temat: Re: mbank - pytan kilka
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Baton wrote:

> [...]
    > wiem jaki wzor sobie przybrac... Czy wplywy maja isc na emax czy ekonto,

    wplywy na emax, na emaxie zdefiniowany przelew na ekonto (mozna
    zdefiniowac tylko jeden przelew), karta do emaxa w szufladzie
    uzywana tylko sporadycznie, karta do ekonta uzywana na codzien,
    na ekonto przelewane z emaxa srodki na biezace potrzeby
    (zakupy, platnosci)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-06-08 09:43:10
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>

> [...]
    > uzywana tylko sporadycznie, karta do ekonta uzywana na codzien,
    > na ekonto przelewane z emaxa srodki na biezace potrzeby

    zgadzam sie w 100% z przedmowca
    tak jest najrozsadniej
    el_jocik

  • 4. Data: 2002-06-08 10:26:08
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl> napisał w wiadomości

    > zgadzam sie w 100% z przedmowca
    > tak jest najrozsadniej

    Chyba, że będziesz chciał kredyt w eKoncie. Wtedy lepiej przekierować wpływa
    na Ekonto. Jeden eMax przeznaczyć na nadwyżki (może być bez karty), a drugi
    eMax do płatności kartą.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-06-08 10:40:01
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wpływa
    > na Ekonto. Jeden eMax przeznaczyć na nadwyżki (może być bez karty), a

    Kredytu to mi chyba nie dadza. Mam kategorie a i jeszcze kilka latek do 28
    ;-)
    Odroczenie s. wojskowej na czas nauki bank raczej nie satysfakcjonuje, a
    moze?

    Pozdrawiam

    Baton