  • 1. Data: 2009-05-04 12:46:55
    Temat: mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

  • 2. Data: 2009-05-04 12:55:02
    Temat: Re: mbank - smsy dochodzą wam dzisiaj ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

    Pożyczyć Ci listę haseł? :)

  • 3. Data: 2009-05-04 16:33:36
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Pafcik pisze:
    > od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

    era?

  • 4. Data: 2009-05-04 16:34:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > od godziny nie mogę wykonać przelewów - czekam na SMS i nic ,

    W sumie to mam pytanie do osób które przeszły na esemesy: co się robi w
    takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
    Płatnie/bezpłatnie? Jak odbywa się weryfikacja (oby nie kodem sms, który
    trzeba podyktować mLince)?

  • 5. Data: 2009-05-04 16:40:25
    Od: k...@o...pl

    On 4 Maj, 18:34, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > W sumie to mam pytanie do osób które przeszły na esemesy: co się robi w
    > takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
    > Płatnie/bezpłatnie?
    Nie mam pojęcia ale - wydaje się, że to oczywiste.
    sms "nie dochodzi z winy operatora", a przelew można zlecic na mLinii
    stosujac standardową procedurę.
    Czyli opłata 2zł/4zł.

  • 6. Data: 2009-05-04 16:41:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
    > Płatnie/bezpłatnie? Jak odbywa się weryfikacja (oby nie kodem sms, który

    Ja bym w Multi dokonał przez telefon i domagał się reklamacją zwrotu
    opłaty (o ile akurat ten przelew musiałby wyjść JUŻ - nigdy nie miałem
    takiej sytuacji).

    Dodam jeszcze, że na hasła sms przechodziłem zaraz po tym jak zaczęły
    one działać i ww. sytuacja (niemożność dokonania przelewu) nigdy mi się
    nie przytrafiła (kiedyś smsy przestały przychodzić jak się zacząłem
    bawić z limitami na KK ale to gdzieś tak dopiero po 30 czy 40 smsie).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-05-04 17:00:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W sumie to mam pytanie do osób które przeszły na esemesy: co się robi
    > w takiej sytuacji? Można jakoś "awaryjnie" wykonać przelew na mLinii?
    Była na pewno taka możliwość. Gorzej jeśli ktoś ze względów
    bezpieczeństwa kanał telefoniczny ma zablokowany ...
    KJ

    --
    God is real, unless declared integer.

  • 8. Data: 2009-05-04 20:17:26
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > era?

    era

  • 9. Data: 2009-05-04 20:20:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Pafcik" news:gtnigi$bgt$1@inews.gazeta.pl

    > era

    I wszystko jasne...

  • 10. Data: 2009-05-04 20:55:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I wszystko jasne...

    mam tel. w erze a smsy dzisiaj normalnie dostawałem, dzięki temu udało
    mi się kupić trochę akcji ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS