  • 1. Data: 2008-12-03 13:25:38
    Temat: [mbank] - strona lezy?
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Jak w temacie czy tylko u mnie czy strona mbanku lezy?

    For@ll

  • 2. Data: 2008-12-03 13:36:46
    Temat: Re: - strona lezy?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 3, 2:25 pm, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > Jak w temacie czy tylko u mnie czy strona mbanku lezy?

    Na to wygląda.

  • 3. Data: 2008-12-03 13:38:45
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Bungiel pisze:

    > Na to wygląda.

    Sprawdziłem z drugiego łącza i śmiga pewnie gdzieś problem po drodze
    musi byc do nich

  • 4. Data: 2008-12-03 17:09:28
    Temat: Re: [mbank] - strona lezy?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    ForALL wrote:
    > Witam
    >
    > Jak w temacie czy tylko u mnie czy strona mbanku lezy?
    >
    > For@ll
    Patrz topik z poniedzialku - wyczysc cookies, zobacz z innego kompa -
    zadziala.

    U mnie dziala.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2008-12-03 19:12:44
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik ForALL napisał:
    > Witam
    >
    > Jak w temacie czy tylko u mnie czy strona mbanku lezy?
    >
    > For@ll

    od piątku coś z systemem bre jest nie halo. podobno mieli w piątek
    niezłą padakę, także może się to jeszcze czkawką odbija

  • 6. Data: 2008-12-03 19:50:38
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Andrzej" news:gh6lmf$hmf$1@news.telbank.pl

    > od piątku coś z systemem bre jest nie halo. podobno mieli w piątek
    > niezłą padakę, także może się to jeszcze czkawką odbija

    Podobno wysłali po tej padace jakiegoś pracownika do sklepu po nowy serwer -
    podobno ;)

  • 7. Data: 2008-12-04 01:47:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 03 Dec 2008 18:09:28 +0100, Maverick napisał(a):

    > Patrz topik z poniedzialku - wyczysc cookies, zobacz z innego kompa -
    > zadziala.

    To by wskazywało, że ktoś przeprowadza atak DDoS na mBank, a admini
    założyli blokadę na ponawianie prób logowania.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof