  • 1. Data: 2008-09-30 08:05:09
    Temat: mbank - stylistyka ;)
    Od: note11 <n...@e...net>

    podpatrzyłem u koleżanki kartę debetową mbanku, zaciekawiony zerknąłem
    na stronę i obśmiałem się z motywów graficznych stosowanych na kartach:
    Delfinek dla "ludzi", a Rekin dla "firm"
    chyba sobie założę firmowe konto, bendem rekinem byznesu.

  • 2. Data: 2008-10-01 10:57:07
    Temat: Re: mbank - stylistyka ;)
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    note11 <n...@e...net> wrote:
> [...]
    > Delfinek dla "ludzi", a Rekin dla "firm"
    > chyba sobie założę firmowe konto, bendem rekinem byznesu.

    I spełniająca życzenia złota rybka kredytowa :-)

    Te wzory są projektowane z lekkim przymrużeniem oka, ale mi się
    to akurat podoba. No i są ŁADNE, nie jakieś bliżej nieokreślone
    maziaje.

    Jak już jesteśmy temacie fauny wodnej, to może do wyboru jeszcze foka
    dla płci pięknej, Visa bussiness z ośmiornicą dla firm podejrzanej
    konduity, flądra jako dodatkowa karta dla żony... :-P

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 3. Data: 2008-10-01 11:31:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Auksztulewicz pisze:
    [...]

    > Jak już jesteśmy temacie fauny wodnej, to może do wyboru jeszcze foka

    Foka jest chyba do kredytu gotówkowego wydawana (nawet chciałem wziąć,
    kredyt, żeby mieć kartę do kolekcji ;)

    KJ

  • 4. Data: 2008-10-01 17:36:25
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Foka jest chyba do kredytu gotówkowego wydawana (nawet chciałem wziąć,
    > kredyt, żeby mieć kartę do kolekcji ;)

    Hehe, nie wiedziałem :-)

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net