  • 1. Data: 2005-12-08 17:44:34
    Temat: mbank - wiedza co mowia :/
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    mam idywidualne ekonto w mbanku ale chcialem miec wspolne z zona
    nie wiedzialem ze nalezy po prostu rozszerzyc swoje ekonto o drugiego
    wspolwlasciciela
    zlozylismy online wnosek o otworzenie wspolnego konta
    otrzymalismy (kazde z nas na swoja skrzynke) email ze wystapil problem z
    otwarciem rachunku etc
    zadzwonilismy do mlinii, gdzie wyjasniono nam ze obecny klient mbanku (ja)
    nie moze otwierac nowych rachunkow z zew. kanalow (formularz online) ale
    jedynie przez konsultanta mlinii
    ok- poprosilem o uwspolnienie mojego rachunku poprzez dodanie zony jako
    wspolwlascicielki - zrobiono i powiedziano ze wszystko ok itp.
    bylo to ok 2 tyg temu ale dzien w dzien od tego czasu przychodza do nas na
    skrzynki te maile z bledami - nie mozemy sie doprosic ani o anulowanie tych
    niepoprawnych wnioskow (mimo ze dyspozycja uwspolnienia rachunku juz jest
    wykonana) ani o samo zaprzestanie smiecenia skrzynek :/
    zablokowanie maili jako spamu jest o tyle klopotliwe ze wtedy nie beda
    dochodzic np. wyciagi z domeny mbank.pl :/
    oczywiscie za kazdym razem slyszymy ze zdublowane i nieaktualne wniski na
    nasze zyczenie zostaja wlasnie anulowane ale nastepnego dnia - znowu maile
    .... rece opadaja :/

    pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2005-12-08 17:47:12
    Temat: Re: mbank - wiedza co mowia :/
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    lysiejacy <l...@s...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > zlozylismy online wnosek o otworzenie wspolnego konta
    > otrzymalismy (kazde z nas na swoja skrzynke) email ze wystapil

    NTG - pl.biznes.banki, tam sie poskarz

    --
    darnok

  • 3. Data: 2005-12-08 17:49:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
    > lysiejacy <l...@s...gazeta.pl> wrote:
    >
    > NTG - pl.biznes.banki, tam sie poskarz

    Oczywiscie bije sie w piers :(
    Czytalem przed chwila inna grupe i z rozpedu zdziwil mnie ten post.
    Jako swoje usprawiedliwienie, przynajmniej dobrze odeslalem ;)

    --
    darnok

  • 4. Data: 2005-12-08 20:22:32
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    lysiejacy napisał(a):
> [...]
    > nasze zyczenie zostaja wlasnie anulowane ale nastepnego dnia - znowu maile

    Hej kolego... Przechodzilem to :) U mnie trwalo to ok. 6 miesiacy. Co
    chwila inne papiery, zmiany.. Przysylali hasla dla zony, login do mbanku
    okazywalo sie ze jakies pomylki.. Niestety nie umieja tego dobrze
    rozegrac. Kilka razy przesylalem faxem wszystkie dokumenty, dokumenty
    zony, potem zazyczyli sobie xero poczta... Tragedia. Ale wytrwalem i
    mamy :))) Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2005-12-20 23:22:27
    Od: "Fin" <f...@a...pl>

    Użytkownik "Daroot" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozegrac. Kilka razy przesylalem faxem wszystkie dokumenty, dokumenty
    > zony, potem zazyczyli sobie xero poczta... Tragedia. Ale wytrwalem i

    Ja również paranoja, u mnie trwało to również około 6 miesięcy, jak się
    wkurzyłem
    to poszedłem do centrum kredytowego gdzie byłem w trakcie załatwiania
    kredytu
    hipotecznego i powiedziałem że jeżeli mi tego nie zrobią to nie podpisze
    umowy.
    Załatwili w jeden dzień ;)

    pzdr
    Fin