  • 31. Data: 2015-12-21 11:05:24
    Temat: Re: mbank wpadka?
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 20 Dec 2015 20:02:21 +0100, na pl.biznes.banki napisałeś(aś):

    > Ach tak. Jeśli Ty uważasz, że "FUT: poster" jest do sprowadzania
    > adwersarza na manowce, to masz rację. Obraz Twojego świata nie jest
    > uproszczony. Jest fałszywy.

    Bądź łaskaw nie przekręcać moich wypowiedzi. Nie pisałem o "sprowadzaniu
    adwersarza na manowce", tylko "przekierowywaniu *odpowiedzi* adwersarza
    na manowce", co zresztą z uporem maniaka w dalszym ciągu uprawiasz.

    > Nie musisz odpowiadać.

    Pozwolę sobie nie skorzystać z tej rady, by Twój głos nie był jedynym
    słyszalnym.

    --
    Tym razem bez pozdrowień,
    Krzysztof

  • 32. Data: 2015-12-21 12:33:51
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/21/2015 07:05 PM, Chris94 wrote:

    Przepraszam że się wtrącę - i utnę tę bezsensowną pyskówkę :) - aż się
    wzruszyłem, że ktoś czyta to, co czasem tu napiszę!

    I z ciekawości:

    > Nie przypominam sobie żebyś na przestrzeni ostatnich 8 lat tutaj
    > kiedykolwiek krytykował ówczesny rząd, natomiast ówczesną opozycję
    > zdarzało Ci się krytykować.

    pozwoliłem sobie przejrzeć moje stare posty, i za bardzo nie znalazłem
    krytykowania lub chwalenia, czy to opozycji czy rządu (choć niewątpliwie
    często starałem się wypunktować brak logicznej spójności w wypowiedziach
    innych grupowiczy).

    Ale przy okazji odnalazłem mój zakład z Liwiuszem - przytaczając jego
    słowa z 26 maja 2010 roku:

    Z przyjemnością przyjmę taki zakład. Przy czym weźmy pod uwagę
    100 jednostek waluty dominującej w Polsce - może się bowiem
    (oby) zdarzyć, że za 10 lat nie będzie dominującej waluty w
    Europie, a 20 konkurujących ze sobą walut.

    Jeśli jest Pan zainteresowany, możemy spisać odpowiednią umowę.
    A następnie spotkać się za 10 lat.
    W razie zainteresowania, czekam na kontakt.

    Wychodzi na to, że jesteśmy na półmetku!

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 33. Data: 2015-12-21 19:24:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 10:43:37 +0100, J.F. napisał(a):

    > A w ktora strone ?
    >
    > Bo tu na grupie jeszcze nie bylo "banki kradna - wmuruj sobie sejf w
    > domu".
    > Jak ktos sie pyta gdzie najlepszy procent, to tez nikt nie pyta "a czy
    > to bank godny zaufania ?".

    Bo tu raczej wszyscy wiedzą, że banki to normalne firmy nastawione na zysk,
    ale jednocześnie działające w branży z gigantyczną ilością regulacji.
    Pieniądze raczej z nich nie wyparują bez większej katastrofy, ale też nie
    ma co liczyć na jakiekolwiek zaufanie, a raczej jedynie na wyrachowanie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 34. Data: 2015-12-21 19:30:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 10:01:47 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jest drobna roznica miedzy bankiem a tankowaniem na stacji.
    > A stacje jesli pamietasz sa objete systemem specjalnego nadzoru, odkad
    > podwazyly zaufanie publiczne.

    Tylko sama popularność niekoniecznie mówi o zaufaniu. Może być popularne bo
    tanie, bo nie ma innej alternatywy, bo jest taka moda, itd.

    > Ale z tego nie wynika czy im ufaja, czy uwazaja ze nadzor powinnien
    > byc specjalny, a naduzycie zaufania wypalane rozpalonym zelazem :-)

    Kto o to będzie pytać, jeśli ostatnie bankructwo banku przed FM Bankiem
    było lata temu i już praktycznie nikt tego nie pamięta?

    Nadzór i tak banki trzyma krótko, choć jak widać - nie wystarczająco.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 35. Data: 2015-12-21 20:33:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    To problem policji a nie klienta banku.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2015-12-22 10:06:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup

    >Tylko sama popularność niekoniecznie mówi o zaufaniu. Może być
    >popularne bo
    >tanie, bo nie ma innej alternatywy, bo jest taka moda, itd.

    Ale ja nic nie mowie o popularnosci.
    Bankowi powierzasz oszczednosci, czesto niemale, stacja powierza ci
    paliwo i liczy, ze masz czym zaplacic :-)
    W stacji tankujesz, placisz i w zasadzie mozecie sie rozstac, do banku
    wplacasz i nie chcesz uslyszec "nie mamy pana pieniedzy i co pan nam
    zrobi".

    >Kto o to będzie pytać, jeśli ostatnie bankructwo banku przed FM
    >Bankiem
    >było lata temu i już praktycznie nikt tego nie pamięta?

    No ale to dzieki odpowiedniemu prawu i BFG.

    >Nadzór i tak banki trzyma krótko, choć jak widać - nie wystarczająco.

    A ma ktos jakies podsumowanie tych ostatnich bankructw ?
    Jak to wyglada - kredyty sa rzeczywiscie niesplacalne, czy syndyk raty
    przyjmuje, sie i wierzycieli banku zaspokaja, i ma zajecie na 30 lat ?

    J.

  • 37. Data: 2015-12-22 22:35:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 22 Dec 2015 10:06:40 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > W stacji tankujesz, placisz i w zasadzie mozecie sie rozstac, do banku
    > wplacasz i nie chcesz uslyszec "nie mamy pana pieniedzy i co pan nam

    Tylko na takim zaufaniu to cała nasza cywilizacja jest zbudowana ;)
    Przykładowo tyrasz dla kogoś miesiąc i ufasz, że zapłaci na czas. A bank
    jakby nie wypłacił, to grozi mu taka kara, że w pięty pójdzie. Dla mnie to
    jest dużo większa gwarancja, niż zaufanie.

    > A ma ktos jakies podsumowanie tych ostatnich bankructw ?
    > Jak to wyglada - kredyty sa rzeczywiscie niesplacalne, czy syndyk raty
    > przyjmuje, sie i wierzycieli banku zaspokaja, i ma zajecie na 30 lat ?

    Syndyk to pewnie i dla wnuka znajdzie zajęcie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 38. Data: 2015-12-22 23:32:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" b...@4...net

    > Kto o to będzie pytać, jeśli ostatnie bankructwo banku przed FM Bankiem
    > było lata temu i już praktycznie nikt tego nie pamięta?

    Czy FM Bank splajtował?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 39. Data: 2015-12-23 10:13:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 22 Dec 2015 22:35:08 +0100, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >A bank
    >jakby nie wypłacił, to grozi mu taka kara, że w pięty pójdzie.
    Jaka?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 40. Data: 2015-12-23 12:09:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" q...@4...com

    > Jaka?

    Jak to jaka?! Klient będzie co rusz pisał i mówił, że bank (w tym
    akurat wypadku BZ WBK KB Sg) nie zapłacił 400 pln! Po latach wstyd
    spali taki bank do cna... Wyrzuty sumienia banku będą tak ciężkie,
    że przygną ów bank do ziemi... A ta ziemia nie będzie dla tego
    banku matką ziemią, ale macochą... [chyba jakoś tak...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'