  • 1. Data: 2009-02-12 20:30:45
    Temat: mbank wprowadza mbiznes plus
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Nie widzialem zeby bylo, wiec wklejam ;)

    Informujemy, że z dniem 16.02.2009 r. ulega zmianie Regulamin
    otwierania i prowadzenia rachunków bieżących w mBanku. Zmiany polegają
    m.in. na wprowadzeniu do oferty rachunku oszczędnościowego mBIZNES
    plus.

    http://www.mbank.pl/download/pdf/blog/Regulamin_otwi
    erania_i_prowadzenia_rachunkow_biezacych_w_mBanku.pd

    §90
    mBIZNES plus jest oprocentowanym rachunkiem oszczednosciowym, słuzacym
    do przechowywania srodków pienieznych, prowadzonym przez mBank na
    rzecz rezydentów, osób fizycznych, prowadzacych działalnosc
    gospodarcza lub wykonujacych wolny zawód oraz jednostek
    organizacyjnych niebedacych osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje
    zdolnosc prawna w imieniu i na rzecz których działaja osoby je
    reprezentujace.

    § 91.
    1. Wypłaty z rachunku moga byc dokonywane w formie bezgotówkowej na
    podstawie polecenia przelewu wyłacznie na jeden rachunek, zdefiniowany
    przez Posiadacza rachunku.
    2. Polecenie przelewu moze zostac złozone wyłacznie z data biezaca.
    3. Zakres i zasady korzystania z rachunku mBIZNES plus za
    posrednictwem poszczególnych kanałów dostepu, w szczególnosci liczbe
    przelewów mozliwych do zrealizowania z rachunku mBIZNES plus w
    danym przedziale czasowym oraz sposób wypłaty srodków po przekroczeniu
    tej liczby, okresla Tabela funkcjonalnosci kanałów dostepu, podawana
    do wiadomosci Posiadacza rachunku na stronach internetowych mBanku
    oraz za posrednictwem mLinii.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2009-02-13 09:26:02
    Temat: Re: mbank wprowadza mbiznes plus
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Feb 12, 9:30 pm, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    > posrednictwem poszczególnych kanałów dostepu, w szczególnosci liczbe
    > przelewów mozliwych do zrealizowania z rachunku mBIZNES plus w

    hmmm, a jak przekroczy się liczbę, to bank mówi "po ukraińsku" (czyli:
    nie wypłacę i co mi zrobisz?) :-)

    W TOiP nic nie znalazłem. Czyżby "full" bezpłatne? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2009-02-13 09:52:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 10:26, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > W TOiP nic nie znalazłem. Czyżby "full" bezpłatne? :-)

    jest juz nowe TOiP :)))