  • 11. Data: 2010-07-21 16:52:08
    Temat: Re: mbank wypowiada KK
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MrMrooz wrote:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
    >
    > ..
    > Przepraszam, że zapytam, ale dlaczego uważasz, że wypowiedzenie nie używanej
    > karty (i bezpłatnej dla klienta) jest czymś dziwnym?

    bo po cholere zniechecac klienta.
    Jak ma to niech trzyma.
    Moze kiedys jednak cos kupi.

  • 12. Data: 2010-07-22 09:14:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:
    > mbank wypowiedzial KK bez obrotow po 18 miesiacach. Ma prawo juz
    > po 6 zgodnie z regulaminem. Karta z promocji 'na zawsze za darmo'.
    > Warto raz na pol roku zrobic transakcje za kilka zl, jesli ktos
    > jeszcze nie dostal pisma ;)

    Zadzwonilem na mlinie, powiedzialem, ze jednak chcialbym korzystac
    z tej karty, pani cofnela wypowiedzenie, mbank mnie zaskoczyl
    pozytywnie :)

    a.

  • 13. Data: 2010-07-22 10:09:22
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 22 Jul 2010 09:14:46 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Zadzwonilem na mlinie, powiedzialem, ze jednak chcialbym korzystac
    > z tej karty, pani cofnela wypowiedzenie, mbank mnie zaskoczyl
    > pozytywnie :)

    Tym, że chcą dalej spróbować zarobić na tym interesie? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-07-22 11:43:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Tym, że chcą dalej spróbować zarobić na tym interesie? ;)

    Już widzą, że nie zarobią, ale będę pilnował raz na pół roku
    zrobić transakcję za kilka złotych ;)

    a.

  • 15. Data: 2010-07-22 13:17:55
    Od: sandokan <l...@g...com>

    W dniu 2010-07-21 12:03, Olgierd pisze:

    > Nie, dopóki nie wypowiesz umowy, dopóty ta karta im "wisi" po stronie
    > pasywów.

    ja zastrzegłem kk w wbk, a że niedługo się kończyła ważność karty od
    razu powiedziałem aby mi nie wznawiali nowej, bo i tak będę chciał
    rezygnować z kk. Na pytanie czy muszę jeszcze fatygować się do banku aby
    rozwiązać umowę kk usłyszałem odpowiedź, że nie muszę. Umowa sama wygaśnie

    pozdrawiam
    Marcin

  • 16. Data: 2010-07-23 19:09:06
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> dared to write:

    > bo po cholere zniechecac klienta.
    > Jak ma to niech trzyma.
    > Moze kiedys jednak cos kupi.

    Popieram. Też tej karty nie używałem przez prawie rok, a jak zacząłem, to cierpliwość
    im się opłaciła: bank zaczął na mnie zarabiać setki zł.

    Tak że wybacz im panie @Wemif, bo nie wiedzą co czynią.

    k.

  • 17. Data: 2010-07-25 11:39:46
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "MrMrooz " <m...@g...pl> wrote in message
    > Przepraszam, że zapytam, ale dlaczego uważasz, że wypowiedzenie nie używanej
    > karty (i bezpłatnej dla klienta) jest czymś dziwnym?

    koszty utrzymania karty dla banku sa pewnie mniejsze niz drukowanie i
    dostarczenie pisemek o wypowiedzeniu ;)

    poza tym klient zawsze moze zaczac jej uzywac, przynajmniej takdlugo jak
    ma ja aktywna, prosciej byloby go postraszyc niz zaraz wypowiadac

  • 18. Data: 2010-07-25 19:41:52
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 25 Lip, 13:39, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:

> [...]
    >
    > poza tym klient zawsze moze zaczac jej uzywac, przynajmniej takdlugo jak
    > ma ja aktywna, prosciej byloby go postraszyc niz zaraz wypowiadac

    Skoro tak twierdzisz to umowmy sie, ze podpiszemy taka umowe a'la KK.
    Dasz mi limit 10tys, ja zaplace odsetki w wysokosci 20% rocznie za
    kazdy dzien uzywania kredytu, warunek jest taki, ze pieniadze sie
    pojawia sie na moim koncie w Pekao w ciagu 1 minuty od wyslania smsa,
    ze chce z nich skorzystac. Zareczam, ze rzadko bede korzystal z
    limitu, wiec jak piszesz zadnego kosztu nie powienienes ponoscic, a
    jak skorzystam to zarobisz wysokie odsetki :).

    MK

  • 19. Data: 2010-07-26 15:57:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:i26sot$rt1$...@n...onet.pl...

    > To może i konto niech też wypowie, skoro bezpłatne i nieużywane :)

    Widzę, że opinia grupy jest raczej negatywna, ale ja się do niej nie
    przyłączę.

    Uważam, że mBank postępuje mądrze oraz że per saldo będzie to dla niego
    opłacalne. Przypadek autora wątku, czyli promocji "za darmo na zawsze" jest
    oczywisty, ale ja uważam, że poza szczególnymi przypadkami (np. pełnopłatna
    VP - 390 zł rocznie, z relatywnie niskim limitem) także w przypadku płatnych
    kart, mBank powinien powypowiadać długotrwale (powyżej roku) martwe umowy.

  • 20. Data: 2010-07-27 21:26:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MK <m...@i...pl> writes:

> [...]
    > limitu, wiec jak piszesz zadnego kosztu nie powienienes ponoscic, a
    > jak skorzystam to zarobisz wysokie odsetki :).

    Myslac w taki sposob depozyty takze bylyby dla banku nieoplacalne, bo
    przeciez klient moglby w kazdej chwili przyjsc i wyplacic.

    Bank nie operuje na kazdej karcie z osobna, ale na sumie wszystkie kart,
    na wskaznikach np. zadluzenia itp. Karta nieuzywana nie generuje
    praktycznie kosztow (z wyjatkiem ew. wysylania wyciagow, nowych
    plastikow itd). Owszem, kreatywny ksiegowy moze z likwidacji martwych
    kart wyczarowac cos na chwile (liczba kart spadnie, wiec mozna pokazac
    ladniejsze slupki, zwlaszcza korzystajac z nieaktualnych juz wskaznikow
    wykorzystania limitow oraz np. ilosci zagrozonych kredytow). Zadnego
    konkretnego efektu to jednak nie da.
    --
    Krzysztof Halasa