  • 1. Data: 2009-11-12 21:09:42
    Temat: mbank - zakup ubezpieczen nie przechodzi w Mozilli
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wchodzę w Ubezpieczenia->Złóż wniosek->UBEZPIECZENIE
    TURYSTYCZNE->Wypełnij->Dalej
    Pojawia mi się komunikat:
    "Prosimy o wypełnienie wniosku przy użyciu przeglądarek Internet Explorer
    lub Mozilla Firefox" i mnie wylogowuje.

    używam Firefox 3.0.6 Mozilla/5.0 (X11; U; Linux)

    Ubezpieczenie samochodowe mogę kupić bez problemu. Wylogowuje mnie
    przy turystycznym i mieszkaniowym. Czy u Was działa/nie działa?

    a.

  • 2. Data: 2009-11-13 05:13:46
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Wemif dnia czwartek 12 listopad 2009 22:09 w wiadomości
    <hdhtim$fl$1@host.amsnet.pl> na grupie pl.biznes.banki wygłosił tezę :

    U mnie działa bez problemów.
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.5) Gecko/20091108 Gentoo
    Firefox/3.5.5

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 3. Data: 2009-11-16 22:47:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pawel <l...@p...pl> wrote:

    > U mnie działa bez problemów.

    Dzieki. Zainstalowalem czystego firefox'a a nie tego z dystrybucji i dziala.

    a.

  • 4. Data: 2009-12-21 11:24:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    w...@a...pl (Wemif) writes:

> [...]
    >
    > Ubezpieczenie samochodowe mogę kupić bez problemu. Wylogowuje mnie
    > przy turystycznym i mieszkaniowym. Czy u Was działa/nie działa?

    Firefox czy Iceweasel?

    KJ

    --
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko