  • 11. Data: 2006-01-19 14:51:25
    Temat: Re: [mbank] złośliwość, pech czy coś innego?
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Gdybym wiedział

    Aaaaa.. gdyby babcia miała wąsy.....

    > Jak już napisałem (pisałem?) nie mam problemów z pamiętaniem swoich haseł,
    > pinów itp.

    Nie chce mi się szukać, ale to wiem, więc chyba pisałeś. Twojego ID i hasła
    nie przypominam sobie ;-)

    Pozdr.
    K.K.

  • 12. Data: 2006-01-19 15:23:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    K.K. wrote:

    > Aaaaa.. gdyby babcia miała wąsy.....

    Czyżbyś twierdził, że to nie zależy od czeęstotliwości konieczności
    skorzystania z serwisu telefonicznego ? do tej pory jakoś nie odczuwałem
    potrzeby jego posiadania, dopiero ostatnie 2 miesiące ....
    KJ

  • 13. Data: 2006-01-19 22:32:04
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >W ciągu ostatnich 2 miesięcy udało mi się 3 razy zablokować
    >dostęp do kanału internetowego. Standardowa "błędnie wpisane
    >hasło" o tyle wydaje mi się nieprawdopodobna, że loguję się do
    >wielu różnych systemów i jakoś tego problemu nie mam .... tylko
    >mBank.
    > Gdybym wyznawał spiskową teorię dziejów, to powiedziałbym, że
    > ktoś w mBanku postanowił blokować mi dostęp :-)

    Ja jednak o tym :-)
    Wcale niekoniecznie w mBanku. Problem jest taki, ze w mBanku (o
    ile mi
    wiadomo):
    a) nie ma mozliwosci zmiany identyfikatora klienta (ZADNEJ, NIGDY)
    b) jezeli ktos "mysli sie" (wszystko jedno umyslnie czy
    nieumyslnie)
    to predzej czy pozniej zablokuje konto "na amen" - przez
    przekrecenie
    duzego licznika (maly jest chyba na trzy, duzy na 50).
    Poniewaz geniusze informatyki w mBanku wymyslili, ze duzy licznik
    zlicza wszystkie omylki - globalnie, wiec predzej czy pozniej
    *kazdy*
    przejdzie przez procedure odblokowywania (oprcz tych ktorzy nigdy
    sie
    nie myla :-) ).

    Oczywiscie, mozna byloby resetowac ten licznik, np. po zmianie
    hasla,
    ale na to wspomnianym geniuszom wpasc bardzo trudno samemu, a
    zaakceptowanie propozycji "z zewnatrz" wymaga chyba Walnego w
    BRE...
    Zreszta po co sie martwic wygoda klienta ;-)

    witrak()
    PS. Tu oczywiscie powinienem dodac puente: podobno sa tacy
    (takie?),
    co losowo wprowadzaja sobie numerki na stronie logowania mBanku.
    Ale kiepsko zacznie byc, gdy ktos napisze stosowny skrypt...

  • 14. Data: 2006-01-19 22:48:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    witrak() wrote:
    [...]

    > b) jezeli ktos "mysli sie" (wszystko jedno umyslnie czy nieumyslnie)

    To jest literówka, czy czy miałeś coś innego na myśli ?
    KJ

  • 15. Data: 2006-01-20 09:58:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > PPS. Ciekawy jestem czy ta przesyłka też będzie szła 10-11 dni jak
    > poprzednie.

    A wlasciwie, to na co utyskujesz? Ze chcesz byc super bezpieczny, w zwiazku
    z tym sam sobie utrudniles kontakty z bankiem i banku z Toba?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2006-01-20 10:06:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > A wlasciwie, to na co utyskujesz? Ze chcesz byc super bezpieczny, w zwiazku
    > z tym sam sobie utrudniles kontakty z bankiem i banku z Toba?
    Raczej na to, że bankom nie chce się zrobić dobrej procedury oddzwaniania.

    KJ

  • 17. Data: 2006-01-21 08:31:15
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    > witrak() wrote:
    > [...]
    >
    > To jest literówka, czy czy miałeś coś innego na myśli ?

    Literowka :-)

    witrak()

  • 18. Data: 2006-01-21 08:49:06
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dqo3cg$ch3$2@kjonca.kjonca.bogus grupowicz Kamil Jońca napisał:

    > Właśnie przez to, że nie chcę oddzwaniania, to muszę czekć na przesyłkę.

    W Raiffeisenie przy kontakcie miałem tak:
    1. dzwoni operator.
    2. podaje mi bez problemu nazwisko i proszę o tefelon za 5 minut.
    3. dzwonię do banku, dowolny konsultant podaje mi, że w systemie jest odnotowana
    próba kontaktu ze mną przez tę osobę.
    4. osoba dzwoni ponownie, bez problemu poznaję głos.

    Nakład środków by wbić się w te 5 minut z tym samym głosem, nawet zakładając
    niemuzyczne ucho klienta, jest niewspółmierny do ewentualnego zysku wynikającego
    ze zdobycia danych osobowych.
    Rozumiem że w mBanku nie ma możliwości zrealizowania punktu 3. ?

    --
    S pozdravem,
    August