  • 1. Data: 2009-09-01 19:48:06
    Temat: mbank - zmiana tabeli prowizji wstecz czyli mamy cie w nosie kliencie
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Dzis mbank zmienil tabele prowizji (jak mi sie zdaje nie bylo na grupie) -
    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463

    Zmiany nie sa drastyczne, choc np. oplaty za wydanie niektorych kart wzrosly
    x 2. Najgorsze jest to, ze mbank de facto informuje wstecz o tych zmianach,
    bo wiadomosc jest z 10:22 a zmiany obowiazuja od polnocy 1 wrzesnia. I to
    sie nazywa fair play wobec klienta w pojeciu mbanku? Gdyby nie dobry
    supermarket funduszy juz chyba bym sie pozegnal z tym bankiem....

  • 2. Data: 2009-09-01 19:49:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
    > Zmiany nie sa drastyczne, choc np. oplaty za wydanie niektorych kart wzrosly
    > x 2.

    A których konkretnie ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-09-01 19:50:11
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Dzis mbank zmienil tabele prowizji (jak mi sie zdaje nie bylo na grupie) -
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=463

    sorry, nie zauwazylem, ze juz bylo, ale jak widze wrazenia mamy podobne :(

  • 4. Data: 2009-09-01 20:02:25
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > A których konkretnie ?

    przeciez masz podanego linka do opisywanych zmian!

    np. 4) zmianie opłat za wydanie i kolejny rok używanie karty kredytowej Visa
    Electron Euro<26:
    a.. Karta z ubezpieczeniem NNW Polska - wzrost opłaty z 49 PLN do 52 PLN
    b.. Karta z ubezpieczeniem NNW Word - wzrost opłaty z 58 PLN do 70 PLN
    c.. Karta z ubezpieczeniem NNW Sport - wzrost opłaty z 75 PLN do 152 PLN

  • 5. Data: 2009-09-01 20:14:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
    > przeciez masz podanego linka do opisywanych zmian!

    To dotyczy jakiejś jednej niszowej karty z ubezpieczeniem, które jest
    FAKULTATYWNE.

    Co to więc za podwyżka... ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-09-02 05:56:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.09.09 21:48, eg pisze:
> [...]
    > sie nazywa fair play wobec klienta w pojeciu mbanku? Gdyby nie dobry
    > supermarket funduszy juz chyba bym sie pozegnal z tym bankiem....

    Ale od kiedy blog mbanku jest oficjalnym kanałem informacji?
    Co na to regulamin?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2009-09-02 06:18:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 07:56, Pete pisze:

    > Ale od kiedy blog mbanku jest oficjalnym kanałem informacji?
    > Co na to regulamin?

    Wycofuję :)
    zły mBank, bardzo zły ;)
    Na stronie dalej jest pdf z TOiP obowiązującą od 1.07.2009.

    P.S.
    Gdzie mam podać swój mBankowy NRB? ;)

    --
    Pete