  • 11. Data: 2011-01-10 17:07:10
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 18:01, JanKo pisze:

    > Aby się zajestrować na forum (niezbędne do pisania) nie musisz być
    > klientem mBanku

    Ja to wiem.
    Pisze o aktywacji konta na forum. Rejestrowalem sie 20. grudnia i do
    dzis nie moge sie zalogowac. Tamto konto calkiem zniknelo, bo mam
    "uzytkownik nie istnieje". Dzis do poludnia staralem sie zalozyc nowe i
    mam "Konto użytkownika nie zostało aktywowane". Juz tam dzwonilem i niby
    zlozylem reklamacje. Nie potrafia mi wyjasnic, czemu wciaz nie potrafia
    aktywowac konta.

  • 12. Data: 2011-01-10 17:07:15
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent JanKo nadaje:
    > Aby się zajestrować na forum (niezbędne do pisania) nie musisz być
    > klientem mBanku

    Upsss... Teraz doczytałem "20 grudnia zarejestrowalem sie na forum
    mbanku."

  • 13. Data: 2011-01-10 17:07:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 18:00, Liwiusz pisze:

    > Ja mam "2" i też oczywiście nie przekraczałem.

    Ja tez mam 2. I tez nie przekraczalem.

  • 14. Data: 2011-01-10 17:08:51
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent neoniusz nadaje:
    > Ja to wiem.

    Wyprzedziłeś mnie o 5 sek. ;-)

  • 15. Data: 2011-01-10 19:12:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.01.2011 18:07), neoniusz wrote:

    > Ja tez mam 2. I tez nie przekraczalem.

    Ja mam "1" i nie przekraczałem (wydaje mi się :D). To musi być jakiś
    indeks.

    p. m.

  • 16. Data: 2011-01-10 19:25:52
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
    Mam tam C, cokolwiek to jest.

  • 17. Data: 2011-01-10 19:31:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 20:25, Bogdan B. pisze:
    > A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
    > Mam tam C, cokolwiek to jest.

    U mnie jest B...

  • 18. Data: 2011-01-10 19:38:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 20:25, Bogdan B. pisze:
    > A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
    > Mam tam C, cokolwiek to jest.

    Jesli sie wypelnia wniosek o Kredyt Odnawialny, to niektore zapisy sa
    inaczej sformulowane np.

    LG_OBC_LG
    Obciążenia limitu globalnego - wewnętrzne

    KW_BLOK_LG
    Kwoty zablokowane innymi wnioskami

    Co ciekawe moj "limit globalny" jest obciazony na "500.00". A kwota
    zablokowana "innymi wnioskami" to "250.00".

  • 19. Data: 2011-01-10 19:42:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 20:38, neoniusz pisze:
    > Co ciekawe moj "limit globalny" jest obciazony na "500.00". A kwota
    > zablokowana "innymi wnioskami" to "250.00".

    UWAZAJCIE
    we wniosku o KO jest pozycja:
    "Obciążenia limitu globalnego w innych bankach (z ostatniego aktualnego
    raportu BIK)" :D

  • 20. Data: 2011-01-10 19:49:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 20:25, Bogdan B. pisze:
    > A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
    > Mam tam C, cokolwiek to jest.

    Zobacz jaka masz "Maksymalna dostępna kwota z systemu behawioralnego" we
    wniosku o KK zwie sie to "BUDA - B_BEH_ZAPAS_12". U mnie w segmencie B
    jest 200000.00