  • 21. Data: 2011-01-10 21:06:47
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 15:42, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jak to się mówi tu i ówdzie - niezłe jajca.

    A i owszem. System mBank-u przez Operę proponuje mi kartę z limitem
    5000 PLN. Ten sam system przez Explorera proponuje mi limit karty
    37000 PLN. Czy to można jakoś racjonalnie wyjaśnić ?

  • 22. Data: 2011-01-10 21:17:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-10 22:06, szczurwa pisze:

    > A i owszem. System mBank-u przez Operę proponuje mi kartę z limitem
    > 5000 PLN. Ten sam system przez Explorera proponuje mi limit karty
    > 37000 PLN. Czy to można jakoś racjonalnie wyjaśnić ?

    Oczywiście. Klienci z explorerem są mniej ryzykowni dla banku niż z Operą.

    Explorera używa ten, kto nie umie zainstalować nic innego. Nie doszuka
    się zapewne kruczków w umowie. Nie będzie unikał (nie będzie umiał)
    unikać spłaty. Może czasem spóźni się z ratą i naliczy się odsetki karne.

    itd.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2011-01-11 00:43:36
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.01.2011 15:35, neoniusz wrote:
    > Wchodzimy we wnioski, wypelnij wniosek. Ja probowalem na przykladzie KK.
    > Jestesmy przy "Jesteś w systemie składania wniosków.". Trzeba kliknac
    > dalej. Wtedy pojawia sie pierwsze okienko z wyborem czy chcemy przeniesc
    > karte czy wybrac nowa. Wtedy wystarczy, ze zrobimy tak:
    > W Operze klikamy "Widok", "Styl", "Styl uzytkownika". Wtedy strona sie
    > rozjedzie, ale zobaczymy ciekawe dane.
    > W Firefoxie wybieramy "Widok", "Styl strony", "Ignoruj style". I tez
    > zaczyna sie magia.

    Jeżeli decyzje, w ramach np. OUP, podejmują jedynie na podstawie danych
    z przesłanych wniosków, to nawet pola do odczytu można zmodyfikować i
    przesłać podrasowany wniosek. Ciekawe, ciekawe...

  • 24. Data: 2011-01-11 12:20:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:25:52 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > A domyśla się ktoś co to jest segment behawioralny?
    > Mam tam C, cokolwiek to jest.

    Pewnie ładniejsza nazwa na "awanturnik" ;-)

    Ja mam "XC", jeszcze bardziej zagadkowo.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2011-01-11 12:45:31
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    XYZ <j...@m...bin> dared to write:

    > Jeżeli decyzje, w ramach np. OUP, podejmują jedynie na podstawie danych
    > z przesłanych wniosków, to nawet pola do odczytu można zmodyfikować i
    > przesłać podrasowany wniosek. Ciekawe, ciekawe...

    Jakim narzędziem np.?

    k.

  • 26. Data: 2011-01-11 13:11:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.01.2011 13:45, kashmiri wrote:
    > XYZ<j...@m...bin> dared to write:

    > Jakim narzędziem np.?

    Np. Firebugiem. Każdym, które udostępnia możliwość wykonania własnego
    skryptu.

  • 27. Data: 2011-01-11 16:40:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jan 2011 20:49:21 +0100, w <igfns2$8ld$1@news.onet.pl>, neoniusz
    <n...@j...org> napisał(-a):

    > Zobacz jaka masz "Maksymalna dostępna kwota z systemu behawioralnego" we
    > wniosku o KK zwie sie to "BUDA - B_BEH_ZAPAS_12". U mnie w segmencie B
    > jest 200000.00

    U mnie w segmencie B jest 0 :).
    Ale dla kampanii przych. mam 4 zł, a dla wych. 950 :).

  • 28. Data: 2011-01-11 16:43:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-10 15:35, neoniusz pisze:
    > Zainspirowany postami na forum mbanku zaczalem sie bawic wnioskami mbanku.

    mEkipa wyjasnila, ze to jest "normalne" i wnioski i tak sa pozniej
    weryfikowane.
    I o dziwo! Dzis aktywowano mi tam konto! Jeeeeej!

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=965115&t=9
    65115&sr=ld&pn=1&cat=0

  • 29. Data: 2011-01-12 12:46:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 17:43:46 +0100, neoniusz napisał(a):

    > mEkipa wyjasnila, ze to jest "normalne" i wnioski i tak sa pozniej
    > weryfikowane.

    Ja mam kolejne skutki mbankowej zabawy wnioskami.
    Dzisiaj zadzwoniła Pani (nr zastrzeżony ale mogę zweryfikować jak na
    mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacząłem wypełniać wniosek o
    kk ale nie dokończyłem i jeżeli chcę, to Pani może mi przedstawić ofertę
    itd itp.

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2011-01-12 13:08:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-12 13:46, xbartx pisze:

> [...]
    > mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacząłem wypełniać wniosek o
    > kk ale nie dokończyłem i jeżeli chcę, to Pani może mi przedstawić ofertę

    Mogłeś się od razu spytać co oznaczają te typy behawioralne :)

    --
    Liwiusz