  • 31. Data: 2011-01-12 13:08:45
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: luc <b...@g...net>

    On 12 Sty, 13:46, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Ja mam kolejne skutki mbankowej zabawy wnioskami.
    > Dzisiaj zadzwoniła Pani (nr zastrzeżony ale mogę zweryfikować jak na
    > mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacząłem wypełniać wniosek o
    > kk ale nie dokończyłem i jeżeli chcę, to Pani może mi przedstawić ofertę
    > itd itp.

    Hehe...
    Do mnie też dzwonią. Ciekawe, czy coś dadzą, co by wymtransferować ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 32. Data: 2011-01-12 13:10:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-12 14:08, luc pisze:

    > Hehe...
    > Do mnie też dzwonią. Ciekawe, czy coś dadzą, co by wymtransferować ;-)

    A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
    "ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2011-01-12 13:41:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 14:10:22 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
    > "ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

    Ja nic nie wypełniałem tylko zaglądnąłem co tam widać. U mnie mBank to
    prawie martwe konto. Raz na ruski rok jakiś niewielki przelew się pojawi.

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2011-01-12 13:48:28
    Od: luc <b...@g...net>

    On 12 Sty, 14:10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
    > "ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

    Na pierwszym ekranie, nie chciało mi się nic wypełniać.

    pzdrwm
    luc

  • 35. Data: 2011-01-12 14:00:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-12 14:48, luc pisze:

    > Na pierwszym ekranie, nie chciało mi się nic wypełniać.

    No to pewnie do kilkudziesięciu osób z .banki oraz z forum mbanku sobie
    podzwonią w najbliższych dniach ;)

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2011-01-12 14:51:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 15:00:54 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No to pewnie do kilkudziesięciu osób z .banki oraz z forum mbanku sobie
    > podzwonią w najbliższych dniach ;)

    Jak nie lepiej. Ja zakablowałem tutaj:

    <http://niebezpiecznik.pl/post/mbank-i-ukryte-pola-w
    e-wnioskach-
    kredytowych/>

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2011-01-12 15:43:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-12 13:46, xbartx pisze:

> [...]
    > mlinii), że kilka dni temu (znaczy wczoraj) zacząłem wypełniać wniosek o
    > kk ale nie dokończyłem i jeżeli chcę, to Pani może mi przedstawić ofertę

    Do mnie tez dzwonia jak tylko sprobuje zaczac wypelniac wniosek. I to od
    zawsze. Kiedys na probe wlaczylem wniosek o ubezpieczenie OC, karte, KO
    i za kazdym razem dzwoni jakis nagabywacz.

  • 38. Data: 2011-01-12 15:48:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-12 14:08, Liwiusz pisze:
    > Mogłeś się od razu spytać co oznaczają te typy behawioralne :)

    To sa po prostu odpowiednie segmenty rynku. W aliorze najwiekszy jest
    segment (typ/segment behawioralny) tzw. masowy itp. Wiem jak to jest
    podzielone i nazwane w aliorze, ale mbank to nazwal dosc enigmatycznie -
    A, B, C i jeszcze ktos pisal wyzej, ze ma XC. Glownie chodzi o wplywy,
    wydatki, szeroko pojeta "pozycje spoleczna".

  • 39. Data: 2011-01-12 18:16:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.01.2011 14:10), Liwiusz wrote:

    > A na jakim etapie wniosku się zatrzymaliście? Po zajrzeniu w opcję
    > "ignoruj style" coś wypełnialiście i szliście "dalej"?

    Ja nic nie wypełniałem, zatrzymałem się na pierwszym kroku. Dzwonili.

  • 40. Data: 2011-01-12 18:32:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.01.2011 16:43), neoniusz wrote:

    > Do mnie tez dzwonia jak tylko sprobuje zaczac wypelniac wniosek. I to od
    > zawsze. Kiedys na probe wlaczylem wniosek o ubezpieczenie OC, karte, KO
    > i za kazdym razem dzwoni jakis nagabywacz.

    Hmm, skoro to tak działa automatycznie, to może byłby to sposób na
    "nałapanie" minut w jakiejś taryfie która to umożliwia :)

    p. m.