  • 51. Data: 2011-01-13 09:41:04
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:33:09 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Mam nadzieje, ze oni nie czaja, ze ja to ja :)))

    Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajdą, albo już
    jesteś na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

    --
    xbartx

  • 52. Data: 2011-01-13 09:45:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-13 10:41, xbartx pisze:

    > Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajdą, albo już
    > jesteś na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

    Moze zaproponuja mi robote za 20 tys miesiecznie ;)
    Teraz tylko czekam, zeby jakis tygodnik o tym napisal i bedzie pozamiatane.
    Chyba jednak mnie obsluguja wciaz, bo wlasnie dzwonil gosc z mpunktu
    zebym przyszedl podpisac umowe w koncu. Moze na miejscu mnie nie zje! :)

  • 53. Data: 2011-01-13 10:14:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajdą, albo już
    > jesteś na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

    e tam, ja zrzędzę ile moge a i tak podwyższyli mi limit na KK 2,5x z pół
    roku temu
    ktory się przydał do bluecasha, niestety z małym zatargiem opisanym na forum
    mbanku w kk

  • 54. Data: 2011-01-13 16:42:55
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Nigdy do mnie jeszcze z mBanku nie dzwonili, a tu dzisiaj patrze i
    dzwonią z zastrzeżonego.
    Facet się przedstawia, bla bla bla i mówi że dzwoni związku z tym iż 3
    dni temu wypełniałem wniosek o KK.
    Zaczyna mnie wypytywać usilnie dlaczego przerwałem składanie wniosku.
    Odczepił się dopiero gdy mu powiedziałem, że składałem tylko po to , aby
    zobaczyć buga z wyświetlaniem styli :)

  • 55. Data: 2011-01-15 02:17:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:43:31 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Do mnie tez dzwonia jak tylko sprobuje zaczac wypelniac wniosek. I to od
    > zawsze. Kiedys na probe wlaczylem wniosek o ubezpieczenie OC, karte, KO
    > i za kazdym razem dzwoni jakis nagabywacz.

    Hmm, to może być wyjaśnienie dlaczego w końcu ęBank się obudził i ktoś się
    raczył skontaktować w sprawie mojego wniosku o kartę. Bo tak to dostałem
    tylko informację z automatu i na tym się skończyło ich zainteresowanie mną
    - brak było nawet informacji komu całą makulaturę dostarczyć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 56. Data: 2011-01-15 02:18:12
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:41:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Te Twoje utyskiwania na foruma mBanku - po tym Cię znajdą, albo już
    > jesteś na gablotce "Tych klientów nie obsługujemy".

    Albo w segmencie behawioralnym "Z" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 57. Data: 2011-01-15 02:24:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 20:21:51 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Z tego co wyczytalem i wnioskuje, to C ma przyznawany najnizszy limit
    > globalny ;)

    Ejże, niech ktoś wyjaśni ten mój "XC". Bo się z tym aż dziwnie czuję :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 58. Data: 2011-01-15 07:32:23
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-01-15 03:24, Borys Pogoreło pisze:

    > Ejże, niech ktoś wyjaśni ten mój "XC". Bo się z tym aż dziwnie czuję :)

    Myślę że to też jakby C, tylko bardziej ;-)

  • 59. Data: 2011-01-15 09:31:57
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 15.01.2011 08:32, Bogdan B. wrote:

    > Myślę że to też jakby C, tylko bardziej ;-)
    Po prostu Xtra Ciułacz ;)

  • 60. Data: 2011-01-15 15:53:46
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Thu, 13 Jan 2011 10:16:13 +0100, neoniusz wrote:

    > O ukrytych polach napisalo dzis nawet Metro (storna 5), kopiujac
    > informacje z niebezpiecznika ;)

    Opisy pól już 'zniknęli'. Nie ma lekko. :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl