  • 61. Data: 2011-01-15 16:49:59
    Temat: Re: mbankowe zabawy wnioskowe
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 16:53:46 +0100, Rafał Grzelak napisał(a):

    > Opisy pól już 'zniknęli'. Nie ma lekko. :]

    No i zepsuli zabawę.

    Ciekawe kiedy ktoś inteligentny inaczej popędzi z "odkryciem" przelewów z
    KK BRE do jakiejś gazety.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 62. Data: 2011-01-15 17:36:34
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-15 17:49, Borys Pogoreło pisze:

    > Ciekawe kiedy ktoś inteligentny inaczej popędzi z "odkryciem" przelewów z
    > KK BRE do jakiejś gazety.

    Myślę że nawet jak popędzi to niekoniecznie z tego zrezygnują. W końcu
    to jedyny powód dla którego "zjadacze wiśni" jeszcze masowo nie
    likwidują ogólnie rzecz biorąc badziewnych kont i kart w mBanku. Więc
    może to być nawet celowy bonus żeby zatrzymać trochę klientów.

    pozdrawiam

  • 63. Data: 2011-01-16 19:40:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-15 03:18, Borys Pogoreło pisze:

    > Albo w segmencie behawioralnym "Z" ;)

    Przerzucili mnie po ostatnich akcjach z B do XC... ;) Nie wiem czy to
    zle czy dobrze.

  • 64. Data: 2011-01-16 20:22:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 16 Jan 2011 20:40:22 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Przerzucili mnie po ostatnich akcjach z B do XC... ;) Nie wiem czy to
    > zle czy dobrze.

    Przynajmniej nie będę się czuć osamotniony ;)
    Podpytam w ich centrum kredytowym przy okazji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 65. Data: 2011-01-16 22:22:04
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-11 13:20, Borys Pogoreło pisze:

    > Ja mam "XC", jeszcze bardziej zagadkowo.

    eXtremal Cherry eater ;-)