  • 1. Data: 2002-07-01 09:41:07
    Temat: mbiznes a ZUS i US
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Na stronie mbanku stoi tak:

    "Obecnie przelewy do ZUS z mBanku można wykonywać jedynie z pomocą
    teleoperatora mLinii. Ze względu na to, że samodzielne zlecanie przelewów do
    ZUS w Internecie będzie możliwe w pierwszej połowie 2002 r. do tego czasu
    przelewy do ZUS wykonane przez operatora mLinii są bezpłatne. W ramach
    promocji okres ten będzie trwał do czerwca 2002 r. Pozwoli to użytkownikom
    mBIZNES Konta przyzwyczaić się do realizacji przelewów do ZUS przez Internet
    i jednocześnie umożliwi korzystanie do tego czasu z bezpłatnej pomocy
    teleoperatora.
    Już wkrótce przelewy do Urzędów Skarbowych będą obowiązkowo wykonywane w
    specjalnym formacie - innym niż zwykłe przelewy do innych banków. mBank
    przygotowuje się do tych wymagań i z chwilą wprowadzenia specjalnych
    przelewów na rachunki Urzędów Skarbowych z pewnością zaproponujemy
    konkurencyjnie niską cenę za ich realizację"

    1) Jest lipiec a mlinki nie wiedzą kiedy zostanie wprowadzona możliwość
    przelewów do ZUS przez Inet. Poza tym - jeśli dobrzez rozumuję - promocja
    się skończyła i teraz za przelew do ZUS przez mlinię trzeba płacić 4pln +
    1,5pln za potwierdzenie.

    2) Nowy format przelewów do US obowiązuje od lipca - kiedy będzie w mbanku ?
    nie wiadomo. Na razie nie będę płacił podatku, bo nie mam jak.

    Reasumując - kicha.

  • 2. Data: 2002-07-01 09:53:00
    Temat: Re: mbiznes a ZUS i US
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radmar" <k...@i...pl> wrote in message
    > 2) Nowy format przelewów do US obowiązuje od lipca - kiedy będzie w mbanku
    ?
    > nie wiadomo. Na razie nie będę płacił podatku, bo nie mam jak.

    Zgodnie z odpowiednim RMF (Rozporządzeniem Ministra Finansów) do końca roku
    2002 można wykonywać przelewy do US w dotychczasowej formie.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-07-01 11:13:45
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    dzięki za informacje - sam posiadałem błędne :-(
    Ale i tak podtrzymuję swoje zdanie

  • 4. Data: 2002-07-01 15:59:04
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mozesz zrobic przelew do US bez specjalnej formatki przelewu. Sekret tkwi w tytule
    przelewu:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/193614
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=281
    12&t=28112&v=f

    PS. Nieznajomosc prawa szkodzi...

  • 5. Data: 2002-07-01 17:23:42
    Od: "leniuch" <w...@s...dhs.org>

    Bezpłatne przelewy do ZUS u operatora mLinii są w dalszym ciągu bezpłatne!.
    Promocja zostaje przedłużona do końca lipca.
    1.07.2002

    Pozdro
    kasia