  • 11. Data: 2013-12-31 15:33:58
    Temat: Re: meritum 3,7% 3m
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-12-31 15:22, Chris94 pisze:

    > Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów poszukujących atrakcyjnych
    > depozytów, Meritum Bank w Systemie Bankowości Elektronicznej udostępnił
    > Klientom posiadającym rachunek oszczędnościowy MeritumKonto
    > Oszczędnościowe Lokaty Promocyjne na okres 3, 4, 5 oraz 6 miesięcy
    > oprocentowane 3,5 proc. w skali roku oraz Lokatę Promocyjną na okres 12
    > miesięcy oprocentowaną 3,6 proc. w skali roku.

    Czyli jednak trzeba było brać 3,7% na 3m.

  • 12. Data: 2013-12-31 16:03:40
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    --------------
    > Informacja dla posiadaczy MeritumKonta Oszczędnościowego z
    > oprocentowaniem 4,0 proc. w skali roku do dnia 31 grudnia 2013
    > 19.12.2013
    >
    > aktualizacja z dn. 30.12.2013 r.
    >
    > W związku ze zbliżającym się końcem okresu obowiązywania promocyjnej
    > stawki oprocentowania wynoszącej 4,0 proc. w skali roku, uprzejmie
    > informujemy, że od 1 stycznia 2014 promocyjna stawka oprocentowania
    > wynosić będzie 3,4 proc. w skali roku. Nowa stawka oprocentowania
    > pozwoli uplasować MeritumKonto Oszczędnościowe w czołówce najlepszych
    > rachunków oszczędnościowych dostępnych na rynku.

    [...]
    > Jednocześnie informujemy, że na niezmienionym poziomie pozostaje
    > oprocentowanie Konta Oszczędnościowego będącego w aktualnej ofercie
    > Banku, którego oprocentowanie w styczniu nadal wynosić będzie 3,0 proc.
    > w skali roku.

    Miałem kilkuletnią przerwę w zaglądaniu do Meritum.
    Kogo dotyczy to promocyjne 3,4% ?
    Bo według tego:
    http://static.meritumbank.pl/asset/K/o/m/Komunikat_o
    procentowanie_rachunkow_bankowych_1445.pdf
    to 3% jest promocyjne do 31 stycznia.
    P.G.

  • 13. Data: 2013-12-31 16:39:45
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 31 Dec 2013 16:03:40 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Kogo dotyczy to promocyjne 3,4% ?

    Tych, którzy do 31 grudnia br. mieli 4% na Koncie Oszczędnościowym.
    Meritum zabezpiecza się, żeby im cała kasa nie odpłynęła 2 stycznia.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2013-12-31 21:11:26
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-12-31 16:39, Chris94 pisze:

    > Tych, którzy do 31 grudnia br. mieli 4% na Koncie Oszczędnościowym.
    > Meritum zabezpiecza się, żeby im cała kasa nie odpłynęła 2 stycznia.

    Dość nieudolnie raczej. 4% przebijało tak KO, jak i lokaty. 3,4% to
    wprawdzie nieźle oprocentowane KO, ale już gorzej niż lokaty w Idei i OF
    (3,6). Do tego dodać należy, iż od jutra Meritum przestaje naliczać 1%
    od transakcji kartą do ROR. Całość obrazu powoduje, że ja zamykam kartę
    i powoli wyprowadzam swoje środki z Meritum. Sądzę, iż sporo osób może
    pójść w moje ślady.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-01-01 01:51:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" l9v8c7$qr0$...@n...news.atman.pl

    > i powoli wyprowadzam swoje środki z Meritum. Sądzę, iż sporo osób może pójść w moje
    ślady.

    Naisz, dokąd idziesz, to może podążę. Ale nie pisz,
    że mam iść dosłownie za tobą, wpłacając moje
    pieiądze na Twoje konto. ;)

    Tusk chce ruszyć gospodarkę -- ale IMO nie ruszy, a jeśli
    nawet ruszy, to nie nada jej stosownego przyspieszenia.
    Tedy lokowanie w nieruchomości może nie mieć sensu nadal,
    choć lokaty idą w dół od dawna.

    Lokowanie w biznes to imo droga zła, chyba, że ktoś
    już ma jakiś biznes chodzący, ale IMO takich ludzi
    tutaj nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-01-01 09:14:19
    Od: S <a...@w...pl>

    > Naisz, dokąd idziesz, to może podążę. Ale nie pisz,

    Skorzystałem z lokaty świątecznej na 3,6% 6M w OF oraz efektywnej 3,6%
    12M w Idei. No i ping-pong 4% w Idei - wcześniej nie korzystałem, bo w
    Meritum dawali 4% bez żadnych codziennych zabaw z zakładaniem.

    W ten sposób mam trochę środków od ręki, trochę mi zejdzie za 6M, trochę
    za rok. Zakładając w ten sposób lokaty co miesiąc, wkrótce uzyskam
    płynność nie mniejszą niż KO w Meritum, zaś % nieco większy.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-01-01 14:55:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" la0inh$1eg$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > sposób lokaty co miesiąc, wkrótce uzyskam płynność
    > nie mniejszą niż KO w Meritum, zaś % nieco większy.

    Klonownice mnie nie interesują.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-01-01 16:47:15
    Od: www2 <t...@g...com>

    Co powiecie na: 6 m-c 3,80% zmienne oprocentowanie,
    ale chyba nie spadnie juz nie? ;)

    http://www.skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/elo
    kata24-277.html

  • 19. Data: 2014-01-01 17:05:59
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-01 16:47, www2 pisze:
    > Co powiecie na: 6 m-c 3,80% zmienne oprocentowanie,
    > ale chyba nie spadnie juz nie? ;)
    >
    > http://www.skbank.pl/pl/oferty/dla_ciebie/lokaty/elo
    kata24-277.html

    Ja jakoś nie mam przekonania do banków spółdzielczych. Ale... kto wie -
    może czas się przekonać ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-01-23 14:53:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "www2" 8...@g...co

    > Co powiecie na: 6 m-c 3,80% zmienne oprocentowanie,
    > ale chyba nie spadnie juz nie? ;)

    Dlaczego ma nie spaść? Na pewno nie wzrośnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'