  • 11. Data: 2012-08-21 16:49:04
    Temat: Re: meritum - karta debetowa
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

    W dniu 2012-08-21 13:08, michalis pisze:
    > Witam,
    >
    > podpisałem umowę o konto w promocji grouponowej.

    Po jakim czasie od podpisania umowy mieliście dostęp do bankowości
    elektronicznej ?
    Karta ile czasu wędruje pocztą ?

  • 12. Data: 2012-08-21 18:41:54
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-08-21 16:49, cyfra dwa wrote:

    > Po jakim czasie od podpisania umowy mieliście dostęp do bankowości
    > elektronicznej ?

    Od razu

    > Karta ile czasu wędruje pocztą ?

    tydzień

  • 13. Data: 2012-08-21 20:04:32
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-21 18:41, Izydor pisze:

    > Od razu

    szczęściarz :P Mój wniosek za trzecim razem przepchnęła centrala, ale
    smsa z hasłami nie dostałem. Dziś podpisałem umowę w punkcie
    franczyzowym i jutro konto powinno być aktywowane przez centralę. Potem
    zostaje dzwonić i 'resetować' dostęp... może wtedy sms dojdzie...

  • 14. Data: 2012-08-21 20:55:48
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

> [...]
    > franczyzowym i jutro konto powinno być aktywowane przez centralę. Potem
    > zostaje dzwonić i 'resetować' dostęp... może wtedy sms dojdzie...

    dokładnie "szczęściarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od
    jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj coś dłubią w centrali ale nadal
    nie mogę się zalogować :/

  • 15. Data: 2012-08-21 21:22:11
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-08-21 20:55, cyfra dwa wrote:

    > dokładnie "szczęściarz" - z tym punktem franczyzowym i aktywacja od
    > jutra to mam od czwartku :D - od wczoraj coś dłubią w centrali ale nadal
    > nie mogę się zalogować :/

    Hmm, no to chociaz raz:) Dostep mialem od razu na danych tymczasowych
    (mail i pin z smsa), na drugi dzien po podpisaniu umowy konto zostało
    aktywowane i juz moglem poszalec po bozemu.

    Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)
    Ciagle mieli jakies problemy a podchodzilem do tego konta dwa razy (dwie
    akcje na gruponie czy czyms tam)

  • 16. Data: 2012-08-21 22:07:18
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-21 21:22, Izydor pisze:
> [...]

    Coś czuję, że miesiąc od złożenia wniosku do pełnej aktywacji może nie
    wystarczyć, a wtedy z lokaty nici... i co za tym idzie z bonusu również.

    > Hmm, no to chociaz raz:) Dostep mialem od razu na danych tymczasowych
    > (mail i pin z smsa), na drugi dzien po podpisaniu umowy konto zostało
    > aktywowane i juz moglem poszalec po bozemu.

    Bo pewnie nie wybrałeś punktu franczyzowego ;) A my (zapewne) z lenistwa
    tak ;)

    > Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :)

    Udało, a nawet zamknąć po wiśniobraniu również ;)

  • 17. Data: 2012-08-21 22:38:05
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-08-21 22:07, osa wrote:

    > Bo pewnie nie wybrałeś punktu franczyzowego ;) A my (zapewne) z lenistwa
    > tak ;)

    Alez wlasnie w punkcie podpisywalem umowe. Tak, dla 30zł :D Jak sie
    bawic to sie bawic...

    > Udało, a nawet zamknąć po wiśniobraniu również ;)

    No to teraz Wy cierpcie :D

  • 18. Data: 2012-08-21 22:46:36
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-08-21 22:38, Izydor pisze:

    > Alez wlasnie w punkcie podpisywalem umowe. Tak, dla 30zł :D Jak sie
    > bawic to sie bawic...

    No to Twój punkt franczyzowy musiał być na zapleczu centrali, że tak
    szybko Cię aktywowali ;)

    > No to teraz Wy cierpcie :D

    Ja już czuję, że będzie dym bo pewnie kod/wniosek gruponowy zgubił się
    przez dwukrotne ręczne 'przepychanie' wniosku przez centralę... no ale
    może nie będzie jednak tak źle... choć zauważyłem, w ostatnim czasie
    każdy mój kontakt z bankiem obnaża niekompetencję tych instytucji :/ A
    może ja za dużo wymagam?

  • 19. Data: 2012-08-22 03:59:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michalis" k0vq6m$35t$...@n...news.atman.pl

    > Czy to prawda, że karta oraz PIN przychodzą pocztą i karty
    > nie trzeba dodatkowo aktywować? Wydaje mi się to mało bezpieczne.

    Wystarczy, że nie masz na koncie szmalu, póki nie masz
    u siebie plastyku od debetówki?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-08-22 05:10:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ale pewnie Wam udalo sie zalozyc konto w raiffaisenie? Bo mi nie :) Ciagle
    > mieli jakies problemy a podchodzilem do tego konta dwa razy (dwie akcje na
    > gruponie czy czyms tam)

    Mnie już udało się skutecznie rozwiązać po wyłuskaniu dwóch stówek.