  • 1. Data: 2003-10-22 16:57:28
    Temat: microsoft money - znacie?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    czy ktos widzial ten program do spisywania domowych wydatkow? podobno do
    poszczegolnych rubryk wpisuje sie zakupy, a na koniec mca program je
    podsumowuje i proponuje, na czym mozna zaoszczedzic lub z czego zrezygnowac.
    mnie swietnie sie w tej robi sprawdza excel, ale ciekawa jestem tego
    programu:)

  • 2. Data: 2003-10-22 19:39:46
    Temat: Re: microsoft money - znacie?
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

> [...]
    > programu:)
    >
    > Bardzo dobry program, uczy jak zarzadzac pieniedzmi i wiele wiecej :),
    Nie trzeba niczego wpisywac, mozna wczytac wyciagi z banku np. ING BankOnline
    lub CITI.Inne banki chyba takich możliwości nie mają, może ktoś na ten temat
    może coś napisać?
    Korzystam, polecam, niestety nie ma wersji polskiej ....

  • 3. Data: 2003-10-23 06:58:06
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    kozystalem jak bylem w USA, bo automatycznie scigal transakcje z kart
    kredytowych i z rachunku bankowego
    a do tego mial funkcje inwestycji gdzie mozna bylo latwo trackowac zakupy
    funduszy inwestycycyjnych, itp.
    te funkcje dzialaly sprawnie i dobrze

    przyznam sie ze nigdy nie kozystalem z funkcji budzetowania, ani planowania

    Program jest fajny, choc bardzo dostosowany do warunkow amerykanskich, ma
    wbudowane feedy news'ow itp.

    a i jedna rzecz, MS Money nie znal pojecia walut obcych (jakby na swiecie
    istnialy tylko dolary), ale obiecywali to zmienic.

    Ja mialem wersje z 2000 roku.

  • 4. Data: 2003-10-23 07:09:49
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    rena wrote:

> [...]
    > je podsumowuje i proponuje, na czym mozna zaoszczedzic lub z czego
    > zrezygnowac. mnie swietnie sie w tej robi sprawdza excel, ale ciekawa

    W jakichś czasopismach widziałem demo 60-dniowe. Poszukaj może jest i
    na stronie M$ i sobie potestuj

  • 5. Data: 2003-10-23 07:48:45
    Od: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zrezygnowac.
    > mnie swietnie sie w tej robi sprawdza excel, ale ciekawa jestem tego

    http://download.microsoft.com/download/4/6/1/461de5e
    1-5c1d-457c-bd2e-f6b25d2e6698/M12AUWEB.exe
    Tu jest wersja testowa Money 2004. Ok. 17 MB.
    pozdrawiam - bartoldzik

  • 6. Data: 2003-10-24 07:19:53
    Od: "Knecht" <a...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > zrezygnowac.

    Podobne funkcje posiada Skarbnik firmy INSERT. Nie posiada tak rozwinietych
    funkcji jak MS Momey, ale jest to program w pelni polski.
    Posiada rejestr r-ków bankowych, konta inwestycyjne, aktualizacja kursów walut
    i akcji online z internetu, raporty, współpraca z systemami e-banking :).
    http://www.insert.com.pl/produkty/zarzadzanie_budzet
    em_domowym.html