  • 1. Data: 2009-11-07 19:52:45
    Temat: mieszkania w Unii Europejskiej
    Od: g...@o...pl

    W zakładce "biznes" znajduję tylko dwie listy dyskusyjne, więc proszę w razie
    czego o przekierowanie mnie z tym pytaniem.

    W jakim kraju Unii Europejskiej (może także: w jakim mieście) jest
    najkorzystniejszy stosunek ceny mieszkania do późniejszych przychodów z
    ewentualnego wynajmowania go komuś? Czyli stopa zwrotu?

    Zapewniam, że nie oczekuję żadnych widowiskowych wyników. Będzie chociażby parę
    procent?

  • 2. Data: 2009-11-07 20:56:04
    Temat: Re: mieszkania w Unii Europejskiej
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnego wynajmowania go komuś? Czyli stopa zwrotu?
    >
    > Zapewniam, że nie oczekuję żadnych widowiskowych wyników. Będzie chociażby

    problem jest jeden, jedno znamy, drugiego nie znamy

  • 3. Data: 2009-11-07 22:20:11
    Od: CHeE <g...@g...home.pl>

    g...@o...pl pisze:
> [...]
    > ewentualnego wynajmowania go komuś? Czyli stopa zwrotu?
    >
    > Zapewniam, że nie oczekuję żadnych widowiskowych wyników. Będzie chociażby parę

    Heh stopa zwrotu. Najczesciej jest tak ze ci ktorzy nie znaja takiego
    pojecia jak stopa zwrotu zarabiaja na wynajmie najwiecej.

    2 przyklady znajomy mieszka w Berlinie, mieszka u mamy ale ma mieszkanie
    za ktore placi mu Socjal in to mieszkanie wynajmuje 5 polaczkom dzieki
    czemu po odjeciu kosztow ma 1500EUR miesiecznie. Drugi : znajoma mieszka
    w paryzu starsza kobieta na rencie wynajmuje polakom mieszkanie w ktorym
    sama tez mieszka ma na czysto 1000 EUR co miesiac.

    Jak widzisz stopa zwrotu jest duzo wieksza niz u pejsatych w bele jakim
    banku ale interesu trzeba pilnowac bo polacy na emigracji maja to do
    siebie ze takie mieszkanie potrafia szybko doprowadzic do ruiny ze nie
    wspomne juz o sasiadach ktorzy beda chcieli cie ukamieniowac.

  • 4. Data: 2009-11-08 15:31:52
    Od: "fatso" <f...@n...com>

    Zainwestuj u mnie, w bloczku maisonetek 3 pokojowych z garazem, dobra
    dzielnica na
    przedmiesciach Londynu. Mieszkanie ok 180 tys funtow, wynajmuja mlodzi
    Polacy, Slowacy,
    ludzie co maja prace i ich stac na zaplate ok ?850 na miesiac. Holoty na to
    nie stac i takich u siebie nie mamy.
    Podnajmowac ludziom na zasilku, studentom i emigrantom zyjacym na koszt
    Krolowej tez nie wolno bo oni jw,
    zrobia z dobrego prywatnego estate smietnik w try-miga. Garaz mozna wynajac
    osobno komus, za ok 25-30 funtow/tydzien.
    Stopa zwrotu, jak latwo wyliczyc z powyzszego wynosi nieco ponizej 6.5%,
    lepiej niz u pejsatych w banku.

    fatso

  • 5. Data: 2009-11-08 17:28:41
    Od: g...@o...pl

    > Stopa zwrotu, jak latwo wyliczyc z powyzszego wynosi nieco ponizej 6.5%,
    > lepiej niz u pejsatych w banku.
    >
    > fatso

    Dzięki. Mógłbyś zajrzec do swojej skrzynki mailowej?