  • 1. Data: 2007-10-30 09:02:27
    Temat: [mille] czyli ubecki BIG bank gdanski
    Od: michaça <w...@...pl>

    witam,
    niestety mam tam kredyt hipotyczny - niestety bo zmusili mnie do zalozenia
    g**nianego konta osobistego ktorego obsluga jest koszmarna i traumatyczna - nic
    nie dziala, oplaty dodatkowe pojawiajace sie znikad itp itd, telefony, ciagle
    wizyty w oddziale, rece mi juz opadaja - ostatni problem:

    okolo 24.X zrezygnowalem z karty debetowej w odziale i tam tez zwrocilem ja
    (oddalem pani do reki)
    dzis loguje sie na konto i widze ze 27-go jak gdyby nigdy nic ubezpieczenie
    karty debetowej! sic!! zostalo sciagniete - czyli ubezpieczenie karty ktorej nie
    mam i chyba wisi karta jeszcze w zakladce karty...
    czy to normalne w ubeckim big banku gdanskim?
    pozdro,
    m.

  • 2. Data: 2007-10-30 09:21:38
    Temat: Re: [mille] czyli ubecki BIG bank gdanski
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Uzytkownik "michaça" <w...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > traumatyczna - nic nie dziala, oplaty dodatkowe pojawiajace sie znikad itp
    > itd, telefony, ciagle wizyty w oddziale, rece mi juz opadaja - ostatni

    konto do kredytu jest darmowe
    oblsluga jest wygodna

> [...]
    > karty...
    > czy to normalne w ubeckim big banku gdanskim?

    napisz reklamacje, co za problem, zreszta to chyba 2, czy 3 zl tylko

  • 3. Data: 2007-10-30 09:21:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu michaça porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy to normalne w ubeckim big banku gdanskim?

    Nie ma big banku gdanskiego. Nikt Cie nie zmuszal do brania tam kredytu.
    Kredyt mozesz zawsze przeniesc do innego banku. A z placzliwymi
    epitetami to do jarka i leszka sie udaj.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-10-30 09:31:52
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Nie ma big banku gdanskiego. Nikt Cie nie zmuszal do brania tam kredytu.

    kredyt jak kredyt - prowizja, marza jak w innych bankach, a wzialem go swiadomie
    ze wzgledu na pewne udogodnienia wynikajace ze wspolpracy developera z tym
    bankiem ale nie zdawalem sobie sprawy ze to konto premium jest tak beznadziejne
    w obsludze, ze musze miec karte debetowa zeby wygenerowac w bankomacie haslo do
    przelewow i inne koszmary tego typu!!!!
    mam aktualnie konta w mBanku, lukasie i inteligo (wczesniej mialem ale
    pozamykalem konta w pekao sa, rafim i vw banku) takiego szajsu jak konto premium
    w mille nie widzialem
    BTW splacilem pare lat temu kredyt studencki w pekao nie majac u nich konta wiec
    da sie tak...

    > Kredyt mozesz zawsze przeniesc do innego banku.
    to moze po wyplaceniu ostatniej transzy, narazie poszla jedna

  • 5. Data: 2007-10-30 09:37:18
    Od: michaça <w...@...pl>

    > konto do kredytu jest darmowe
    wydanie karty i prowadzenie jest darmowe ale utrzymanie karty kosztuje 15zl na
    rok i ubezpieczenie 2zl miesiecznie poza tym do kredytu musisz miec konto
    wspolne z zona a druga karta nie jest darmowa....

    > oblsluga jest wygodna
    nie rozsmieszaj mnie (mam doswiadczenie m.in. z mbankiem, lukasem inteligo,
    raiffeisenm, vwbankiem...)

    > napisz reklamacje, co za problem, zreszta to chyba 2, czy 3 zl tylko
    tak "tylko" 2zl, problem w tym ze nie udalo mi sie, jak widac, osobiscie w
    oddziale a przez telefon i wewnetrznego maila nic sie nie da w tym banku zalatwic

  • 6. Data: 2007-10-30 10:07:56
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > tak "tylko" 2zl, problem w tym ze nie udalo mi sie, jak widac, osobiscie w
    > oddziale a przez telefon i wewnetrznego maila nic sie nie da w tym banku
    > zalatwic

    widzisz w tym cos dziwnego ?
    to oczywista oczywistosc ze jak chcesz cos zalatwic to zalatwiasz to na
    pismie a nie bierzesz sie od dupy strony (telefon i osobiscie)

  • 7. Data: 2007-10-30 12:52:06
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > wydanie karty i prowadzenie jest darmowe ale utrzymanie karty kosztuje
    > 15zl na rok i ubezpieczenie 2zl miesiecznie poza tym do kredytu musisz
    > miec konto wspolne z zona a druga karta nie jest darmowa....

    mylisz sie, karta jest darmowa przez pierwszy rok dla wszystkich
    wspólkredytobiorców (dopiero po roku 15 zl); a z ubezp. mozna zrezygnowac

  • 8. Data: 2007-10-30 13:36:10
    Od: "Paweł D." <l...@w...pl>

    > widzisz w tym cos dziwnego ?
    > to oczywista oczywistosc ze jak chcesz cos zalatwic to zalatwiasz to na
    > pismie a nie bierzesz sie od dupy strony (telefon i osobiscie)

    Na mnie paniusia w oddziale w Arkadii wydarła ryja że nie ma kalkulatora i nie
    zna wzoru na liczenie odsetek - napisałem skargę - zero wyjasnienia.
    Miałem lokatę, której warunkiem było wpłacanie jakiejś kwoty co miesiąc. Nikt
    mi o tym nie powiedział, nigdzie to nie było napisane. Napisałem reklamację to
    odpisali, że informowali o tym na wyciagu. Tylko że na wyciągu ta lokata nigdy
    się nie pojawiła. Ot, takie to millennium i załatwianie sprawa na piśmie.

  • 9. Data: 2007-10-30 14:57:32
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > nigdy
    > się nie pojawiła. Ot, takie to millennium i załatwianie sprawa na piśmie.

    jak jestes pewien swojego to arbiter - prosto i calkiem szybko