  • 11. Data: 2003-03-04 09:50:08
    Temat: Re: [millenet] - jak szybko u Was chodzi?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Zgliczyński" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b40bpi$roh$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > Jak w temacie - dziś aktywowałem sobie dostęp przez net do rachunku.
    > Generalnie jest w porządku, tylko że szybkościa przypomina Inteligo za
    > poprzedniego ISP - strona ładuje się..... ładuje..... i ładuje.......
    > Przeciętnie kazda 'odsłona' w https to 1-2 min. To zdecydowanie nie wina
    > łącza.

    Wczoraj, kiedy aktywowalem sobie dostep i ustawialem hasla oraz liste
    odbiorcow smigalo jak diabli (okolo godziny 20). Dzis rano w pracy chodzi
    tak sobie. Ale u mnie w pracy nawet mBank chodzil tak sobie. Millenet pod
    wzgledem szybkosci ladowania wszystkich elementow strony w tej chwili wypada
    lekko lepiej od mBanku.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2003-03-04 17:52:52
    Od: Piotr Zgliczyński <p...@o...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w
    wiadomości
    land.pl...

    > Czy to byl blad DE1?
    > Błąd DE1 wskazuje na to, iż występowały w tym czasie
    > zakłócenia telekomunikacyjne.

    Chyba tak
    To całkiem możliwe biorąc pod uwagę szybkość przesyłu danych do
    millenetu.
    --
    Pozdr.
    pmz.