  • 1. Data: 2009-09-18 12:38:14
    Temat: millenet się sypie?
    Od: "skorz" <skorz[nie_lubie_spamu]@list.pl>

    Witam!

    Dezinfolinka twierdzi, iż millenet chodzi pięknie tymczasem mam problemy.
    Albo nie da się zalogować - po podaniu hasła pojawia się ponownie żądanie
    millekodu, albo w trakcie wykonawania jakiejś operacji niespodziewanie
    wyskakuje ekran z żądaniem millekodu i zabawa zaczyna się od początku.

    Ktoś może potwierdzić? Zaprzeczyć?

    Infolinka twierdzi, iż może to być spowodowane problemami z dostępem do
    netu, podczas których gdy zmieni mi się IP to system wylogowuje. Biorąc pod
    uwagę fakt, iż sprawdzałem to na 3 różnych komputerach z których każdy ma
    innego dostawcę netowego to jakieś słabe to tłumaczenie...

    pzdrwm
    skorz

  • 2. Data: 2009-09-18 12:51:10
    Temat: Re: millenet się sypie?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "skorz" <skorz[nie_lubie_spamu]@list.pl> wrote in message

    W moim przypadku millenet chodzi dobrze.

  • 3. Data: 2009-09-18 13:02:12
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    skorz wrote:

> [...]
    > millekodu, albo w trakcie wykonawania jakiejś operacji niespodziewanie
    > wyskakuje ekran z żądaniem millekodu i zabawa zaczyna się od początku.

    ja sie na to natknalem kilka razy ostatnio (przy logowaniu),
    ale ju uzywam niewspieranej przegladarki, czyli opera@linux.

  • 4. Data: 2009-09-18 13:29:20
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    skorz pisze:
> [...]
    > pod uwagę fakt, iż sprawdzałem to na 3 różnych komputerach z których
    > każdy ma innego dostawcę netowego to jakieś słabe to tłumaczenie...

    Mnie tak się działo przy wbk przy połączeniu przez iplusa z włączonym
    optimizerem. Musisz mieć problem z kompem lub oni z serwerami.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2009-09-18 18:00:20
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    ztomasz wrote:

    > Mnie tak się działo przy wbk przy połączeniu przez iplusa z włączonym
    > optimizerem. Musisz mieć problem z kompem lub oni z serwerami.

    z tego co mi wiadomo nieoficjalnie, to millenium jest obslugiwane
    przez centrum obliczeniowe bzwbk, wiec problem istotnie moze byc
    po stronie serwerow, ale oczywiscie nikt sie do tego nie przyzna :)

  • 6. Data: 2009-09-18 18:24:20
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Wrz, 14:38, "skorz" <skorz[nie_lubie_spamu]@list.pl> wrote:

    > Ktoś może potwierdzić? Zaprzeczyć?

    Spróbuj sam to zbadać, jeśli coś nie coś kojarzysz z sieciowych
    rzeczy.

    W windowsach masz takie narzędzie: tracert

    Uruchom je przed logowaniem i zaraz po tym jak znowu Cię wyloguje i
    porównaj.

  • 7. Data: 2009-09-18 19:00:35
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > z tego co mi wiadomo nieoficjalnie, to millenium jest obslugiwane
    > przez centrum obliczeniowe bzwbk, wiec problem istotnie moze byc
    > po stronie serwerow, ale oczywiscie nikt sie do tego nie przyzna :)

    jakieś brednie z tym bzwbk

  • 8. Data: 2009-09-19 13:07:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "skorz" <skorz[nie_lubie_spamu]@list.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Oj sypie sie, sypie... Mi wyswietla komunikat:

    Zakładanie kart dodatkowych przez Millenet
    Jeżeli jesteś posiadaczem karty głównej, możesz założyć do niej kartę
    dodatkową wykorzystującą ten sam limit kredytowy.

    Ty decydujesz o wysokości dziennych limitów, a każda transakcja dokonana
    kartą dodatkową zaliczana jest na konto Twojej karty głównej w Programie
    "Płacę i Zyskuję".

    Założenie karty dodatkowej przez Millenet jest bardzo proste. Wystarczy, że
    wejdziesz w szczegóły swojej karty, klikniesz przycisk "Nowa karta
    dodatkowa" i wypełnisz krótki wniosek.

    Przyciski sa, ale "Wczesniejsza splata" i "Pozyczka gotowkowa". Hm... a moze
    to dlatego, ze w Mille mam tylko KK i to Amexa... a do tego nie
    aktywowanego... ;)

    MK