  • 1. Data: 2003-04-28 12:52:43
    Temat: millenium bank
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    czy ktos z grupowiczow mial doczynienia
    z millenium kredyt na mieszkanko
    bylem u nich i to co mi przedstawili brzmi dosc ok
    ale jestem w tych klimatach takim lajkonikiem
    ze obawiam sie wtopy
    za info wielkie dzieki
    --
    KOperX

  • 2. Data: 2003-04-28 18:44:33
    Temat: Re: millenium bank
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "fumare" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > z millenium kredyt na mieszkanko
    > bylem u nich i to co mi przedstawili brzmi dosc ok
    > ale jestem w tych klimatach takim lajkonikiem

    Plusy:
    niskie % w walutach (zwlaszcza w CHF)
    dwa przewalutowania za darmo

    Minus (jak dla mnie):
    spora oplata za wczesniejsza splate (2%)

  • 3. Data: 2003-04-28 21:05:17
    Od: l...@l...ru

    > Plusy:
    > niskie % w walutach (zwlaszcza w CHF)
    > dwa przewalutowania za darmo
    >
    > Minus (jak dla mnie):
    > spora oplata za wczesniejsza splate (2%)

    Oprocentowanie rzeczywiście korzystne w CHF i jest chyba najniższe na rynku
    (dosyć niska marża banku) Z tym że z tym przewalutowaniem to już nie bardzo
    aktualne.. od kwietnia zmienił się cennik (jak masz umowę wcześniej podpisaną
    to Ciebie nie dotyczy) i dla nowych umów prowizja za przewalutwanie zależy od
    tego z jakiej waluty zmieniasz na jąką. Z USD, CHF, EUR na PLN jest
    bezpłatnie... w drugą stronę czyli z PLN jest prowizja (tyle że nie pamiętam
    jaka). No i teraz w CHF podskoczyła prowizja za udzielenie z 1,5% na 2% za to
    dla PLN spadła do 1%. W PLN można wybrać w 1 roku stałe oprocentowanie 5,99%
    czyli dość niskie a później liczyć że standardowe oprocentowanie też będzie
    spadało (oparte jest na Wiborze czyli jest taka szansa). Biorąc pod uwagę że w
    banku w CHF wzrosła prowizja oraz że bank przewalutowuje kwotę kredytu na PLN
    po swoim kursie kupna (czyli mniejszym) a później ratę spłaca się po kursie
    sprzedaży (czyli większym) to należałoby dobrze się zastanowić czy jest to
    opłacalne (zależy jaka jest kwota kredytu).

    pozdrawiam
    lukasz

  • 4. Data: 2003-04-29 09:00:48
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    kwota kredytu to 35 kPLN czyli okolo 12400 CHF

    --
    KOperX