  • 1. Data: 2012-10-04 10:30:53
    Temat: millenium dzwoni...
    Od: disnej <d...@g...com>

    zlecilem wczoraj przelew 16k z millenium i dzis dzwonili ze jesli ta kasa wroci to
    dadza lokate specjalna.. i tu mi bateria padla ;p

    ktos juz wie jaki procent daja?

  • 2. Data: 2012-10-04 10:41:11
    Temat: Re: millenium dzwoni...
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    On Thursday, October 4, 2012 10:30:53 AM UTC+2, disnej wrote:
    > zlecilem wczoraj przelew 16k z millenium i dzis dzwonili ze jesli ta kasa wroci to
    dadza lokate specjalna.. i tu mi bateria padla ;p

    > ktos juz wie jaki procent daja?

    i do mnie tydzień temu dzwonili bo wylałem na zewnątrz. Zaproponowali 6%, na co
    odpowiedziałem, że musieliby dać minimum 6,5% bo własnie na taką lokatę to poszło.
    Ale w dobrym geście mogę założyć u nich, aby było 6.5%. Niestet, Pan szybko zakończył
    rozmowę :) Ok, rozumiem że mają granice lokat, ale żeby 0.5 pp nie móc
    wynegocjować???

  • 3. Data: 2012-10-04 12:19:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    disnej wrote:
    > zlecilem wczoraj przelew 16k z millenium i dzis dzwonili ze jesli ta kasa wroci to
    dadza lokate specjalna.. i tu mi bateria padla ;p

    > ktos juz wie jaki procent daja?

    spodziewasz sie cudu?