  • 1. Data: 2008-06-03 17:21:26
    Temat: millenium kontratakuje
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Dzis rano aktywowalem swojego amexa gold i juz teraz telefon - "Bank ma dla
    pana specjalna oferte. Jest to propozycja upowaznienia dowolnej osoby w
    formie karty dodatkowej ze zwrotem 1% wartosci transakcji dokonanych ta
    karta". Warto? Szkoda, ze takiego zwrotu nie bedzie przy korzystaniu z karty
    glownej...

  • 2. Data: 2008-06-03 17:32:47
    Temat: Re: millenium kontratakuje
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    bartekE320 pisze:
> [...]
    > osoby w formie karty dodatkowej ze zwrotem 1% wartosci transakcji
    > dokonanych ta karta". Warto? Szkoda, ze takiego zwrotu nie bedzie przy

    Jakiej odpowiedzi oczekujesz? Dostajesz 1% kwoty z powrotem - i to
    działa. Czy warto, to już sobie policz i odpowiedz sam.

  • 3. Data: 2008-06-03 17:36:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bartekE320 napisał(a):
> [...]
    > osoby w formie karty dodatkowej ze zwrotem 1% wartosci transakcji
    > dokonanych ta karta". Warto? Szkoda, ze takiego zwrotu nie bedzie przy

    To jest juz od dawna. Ja tam sie na to nie pisalem, bo nie potrzebuje
    kart dodatkowych (nawet jakas torbe czy inny parasol chcieli mi dac w
    bonusie, zeby mnie przekonac).

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-06-04 15:36:20
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    bartekE320 pisze:
> [...]
    > osoby w formie karty dodatkowej ze zwrotem 1% wartosci transakcji
    > dokonanych ta karta". Warto? Szkoda, ze takiego zwrotu nie bedzie przy

    Bardzo dobra opcja, wydatki zony/narzeczonej bolą wtedy tylko w 99% ;)

    Jak się karta opłaca to sobie po prostu policz - jaki będzie obrót,
    a jakie koszty (zerowe? do roku? a ubezpieczenie?).
    ZTCW to obrót będzie się liczył do karty głównej, więc dodatkowo
    może to pomóc wyrobić limit na brak opłaty rocznej.

    ~|_.