  • 11. Data: 2009-10-01 22:08:08
    Temat: Re: millennium atakuje superoferta :>
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Robert Kois napisał:

    > Jak się dobrze zakręcisz to w Eurobanku dostaniesz "golda" z limitem
    > 1,5k ;). W Polbanku minimum to 5k o ile dobrze pamiętam.
    Mojemu koledze posiadaczowi RORa Getin przysłał nieaktywnego Golda z
    limitem 2600, więc to nic nadzwyczajnego :-)

    Przemek

  • 12. Data: 2009-10-02 09:05:56
    Od: z <z...@g...pl>

    szczurwa pisze:

    > Rzeczywiście, limit złotej karty to sam cymes..!

    Jakiś chyba niedzisiejszy jestem i nie podniecam się tymi pięknymi limitami.
    Za to ważne dla mnie jest posiadanie (zaoszczędzenie) własnych środków
    na niespodziewane wypadki.
    A że zrobiłem to biorąc trochę kredytu pod hipotekę to normalnie prawie
    wybucham śmiechem na te 20% co mi banki łaskawie oferują

    Wiem nie jestem atrakcyjny dla banków bo myślę i w swoich kalkulacjach
    biorę też pod uwagę że te wszystkie limity mają haczyki spreparowane pod
    ludzką ułomność (zapomni daty spłaty itd.)

  • 13. Data: 2009-10-02 11:43:11
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Niestety ich techniczne nie posiada funkcji polecenia zapłaty
    > Właściwie techniczne by mi wystarczyło gdyby nie ten drobny braczek.
    a brak podgladu stanu przez net, brak aukcji lokat czy tych features jak
    naplacanie kredytu przez net, przesuwanie dnia splaty on-line itp? tego chyba
    tez nie ma w technicznym?

  • 14. Data: 2009-10-02 16:45:06
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    michaça wrote:

    > a brak podgladu stanu przez net,

    osoby posiadajace konto lokacyjne do obslugi kredytu hipotecznego
    (i karcianego chyba tez) maja aktywny millenet.

    > brak aukcji lokat

    w dziale aukcji widze oferte, ale nie wiem, czy glebiej to dziala,
    bo nie akceptowalem regulaminu/ nie uzywalem tego cuda.

    > czy tych features jak naplacanie kredytu przez net,
    > przesuwanie dnia splaty on-line itp?

    od kilku tygodni wisi w millenet w kredytach taki wniosek:
    http://www.millenet.pl/images/PL/pelnomocnictwo_mill
    enet_2116430.pdf

  • 15. Data: 2009-10-28 17:11:50
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    szczurwa wrote:

    > Rzeczywiście, limit złotej karty to sam cymes..!

    i podbicie! :)

    dzis do zony przyslali poczta oferte zlotej karty zlimitem 7700 pln.
    zeby bylo ciekawiej, to mamy tam wspolny rachunek techniczny.
    ciekawe dlaczego inaczej limit wyliczyli.

    teraz czekam dalej, moze na mikolaja pojawi sie oferta
    platyny z limitem 1500 pln :)