  • 1. Data: 2003-09-21 12:43:27
    Temat: millennium - jak sie od nich uwolnic !?
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    hej,
    kiedys jak jeszcze millennium mialo jako takie uslugi a konkurencja byla
    praktycznie zadna (PKO BP to nie konkurencja :) zalozylem sobie tam konto.
    Przez jakis czas z niego korzystalem ale ze dali ciala i do dzisiaj nie maja
    dostepu do konta przez Internet zaczelem korzystac z mBanku oraz Citibanku.
    Millennium poprostu olalem.

    Oczywiscie millennium naliczalo co miesiac prowizje za prowadzenie
    rachunku - w sumie przez jakis czas nazbieralo sie 30zl. Nastepnie
    dostawalem wezwania do zaplaty, grozby wypowiedznia umowy itd, az w koncu 10
    kwietnia 2003 tego roku dostalem wypowiedzenie umowy z 30 dniowym terminem.
    Gdzies po 2 miesiacach od wypowiedzenia zaplacilem zalegle 30zl.

    Do tego momentu wszystko jest ok. Wyciagi bankowe przestaly przychodzic -
    sprawe uwazalem za zakonczona....

    2 wrzesnia 2003 otrzymalem kolejny wyciag na którym widnieje kwota -15zl.
    Obciazenie zaksiegowane 4 sierpnia 2003 na kwote 15zl tytulem Oplata Roczna
    VISA Electron pojawilo sie z nienacka.
    W zeszlym tygoniu udalem sie do millennium celem wyjasnienia sprawy.
    Panienka z okienka starala sie mnie przekonac, ze rachunek nie jest
    zamkniety i ze bede musial to zaplacic gdyz nie zlozylem w banku pisemnej
    dyspozycji zamkniecia rachunku !!!
    Podobno tylko u nich w oddziale, tam gdzie zakladalem konto moge je
    zamknac - ok, ale do diabla to bank mi wypowiedzial umowe i zamknal konto
    !!!
    No i oczywiscie to ja powinienem skladac reklamacje !

    Teraz zastanawiam sie co zrobic, móglbym ich olac cieplym moczem bo w sumie
    to oni nie mogli mnie obciazyc gdzyz nie bylem wtedy i juz nie jestem
    zwiazany z nimi zadna umowa.
    Moge tez zlozyc do nich reklamacje, ale pewnie dostane w odpowiedzi sam
    belkot a oni nadal beda sie upierac ze im wisze 15zl i pewnie kolejne kwoty
    za prowadzenie rachunku.

    Jak myslicie, co z nimi zrobic ? A może zrobić im numer i oskarżyć ich o
    próbę wyłudzenia 15zł ???
    W sumie to wszystkie fakty na to wskazują - może jakaś ugoda zamiast
    procesowania się :)

    Marcin

  • 2. Data: 2003-09-21 14:06:55
    Temat: Re: millennium - jak sie od nich uwolnic !?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Kuczera wrote:
> [...]
    > do dzisiaj nie maja dostepu do konta przez Internet zaczelem
    > korzystac z mBanku oraz Citibanku. Millennium poprostu olalem.

    Ty zobacz ich najnowsza oferte, bo dostep do inetu od jakiegos czasu juz
    jest, a i cala TOiP sie zmienia na plus

  • 3. Data: 2003-09-21 15:47:02
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:bkkbak$1n$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Michał 'Amra' Macierzyński z adresu
    <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ty zobacz ich najnowsza oferte, bo dostep do inetu od jakiegos czasu
    > juz jest, a i cala TOiP sie zmienia na plus

    A mi się nie udało znaleźć TOiP na ich stronach. Albo jest tajna albo dobrze
    ukryta przed klientami :|

    --
    [_ Pozdrawiam
    [_ Piotr Hołda

  • 4. Data: 2003-09-21 15:53:23
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Ty zobacz ich najnowsza oferte, bo dostep do inetu od jakiegos czasu juz
    > jest, a i cala TOiP sie zmienia na plus

    ale juz mi się odechciało z nich korzystać.
    Strone w końcu znalazlem, a informacji o stronie nie ma niegdzie na
    wyciągach - jest tylko numer do bankolinii która dziala pod warunkiem ze
    masz kod. Ogólnego numeru 0801 121000 nigdzie nie podają - ale i tam nic sie
    nie dowiem w swojej sprawie - odsyłają do oddziału gdzie panienka wciska
    ciemnote. Sam oddział też nie chwiali się swoim numerem telefonu - w ditelu
    jest 0801 121000.

    A na ich stronie www też nie bardzo widze działu kontakt, jest tylko w
    sprawie karier.
    Moze ślepy jestem, ale jak narazie dziękuje, postoje.

    Marcin

  • 5. Data: 2003-09-21 15:54:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) wrote:
    > A mi się nie udało znaleźć TOiP na ich stronach. Albo jest tajna albo
    > dobrze ukryta przed klientami :|

    Slabo sie rozgladasz :)
    Na samym dole po prawej zawsze jest cennik - albo wpisz sobie w wyszukiwarce
    (zeby nie mowic o bezposrednim sposobie dojscia ;)
    http://www.bankmillennium.pl/Millennium/produkty_i_u
    slugi/cennik/

    (nie wiem czy juz sa nowe konta, ktore beda w pazdzierniku)
    wiecej tutaj:
    http://www.bankmillennium.pl/Millennium/aktualnosci/
    ?_a=7667

  • 6. Data: 2003-09-21 15:56:45
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:bkkhl4$dek$1@news.onet.pl,
    <m...@p...pl> napisał(a):

    > Slabo sie rozgladasz :)

    Ano słabo. Dzięki. Niedzielne lenistwo mnie dopadło :)

    --
    [_ Pozdrawiam
    [_ Piotr Hołda

  • 7. Data: 2003-09-21 19:50:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bkk6g3$5br$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    maja
    > dostepu do konta przez Internet zaczelem korzystac z mBanku oraz

    Maja dostep przez internet

    > Millennium poprostu olalem.

    twoj wybor, twoj blad...;-)
    Bylo nie olewac tylko wypowiedziec umowe. Ale... stalo sie.

> [...]

    > Moge tez zlozyc do nich reklamacje, ale pewnie dostane w odpowiedzi sam
    > belkot a oni nadal beda sie upierac ze im wisze 15zl i pewnie kolejne

    Zrobic ksero ich wypowiedzenia. Isc do panienki w oddziale i poprosic o
    pokwitowaniu na oryginale, ze to ksero przyjela. Z data i czytelnym podpisem
    lub pieczatka osoby przyjmujacej.
    Dolaczyc ksero pokwitowania wplaty tych 30zl.

    > A może zrobić im numer i oskarżyć ich o
    > próbę wyłudzenia 15zł ???

    To bys raczej sobie zrobil numer...
    Jak widac z twojego postepowania tak sie znasz na prawie, jak...

    > W sumie to wszystkie fakty na to wskazują - może jakaś ugoda zamiast
    > procesowania się :)

    Zes sie amerykanskich filmow naogladal...
    Obudz sie.
    I zapamietaj sobie ta nauczke, ze sie sprzata po sobie a nie smieci
    zostawia.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2003-09-21 21:37:25
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > I zapamietaj sobie ta nauczke, ze sie sprzata po sobie a nie smieci
    > zostawia.

    wszystko po sobie posprzątałem. Oni mi wypowiedzieli umowę, a ja spłaciłem
    zobowiązania wobec nich.
    Po spłacie moich zobowiązań z bankiem nie łączyło mnie już nic a nic.

    A tu nagle po 2-3 miesiącach wystawiają mi rachunek na 15zł za kartę kiedy
    ja juz nie mam z nimi zadnej umowy - czy tego nie można traktować jako próby
    wyłudzenia ?

    Marcin

  • 9. Data: 2003-09-22 07:34:16
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    kiedy
    > ja juz nie mam z nimi zadnej umowy - czy tego nie można traktować jako

    U nich wypowiedzenie jest skuteczne, jak się je potwierdzi w
    regulaminowym okresie. Nie potwierdziłeś wypowiedzenia, więc nadal
    jesteś związany umową i musisz te 15 zł. zapłacić.

  • 10. Data: 2003-09-22 08:30:13
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > U nich wypowiedzenie jest skuteczne, jak się je potwierdzi w
    > regulaminowym okresie. Nie potwierdziłeś wypowiedzenia, więc nadal
    > jesteś związany umową i musisz te 15 zł. zapłacić.

    hmm, widziałeś kiedyś te ich wypowiedzenie ????
    nie ma tam zadnej wzmianki o tym ze trzeba je potwierdzić - pozatem co to za
    kretynizm, a jak bym umarł lub przepadł bez wieści a nikt z rodziny nie
    wiedział by o moim koncie w tym banku ???

    Wypowiedzenie jest wypowiedzeniem, nie spotkałem jeszcze nigdy innego
    patentu.
    30 dni wypowiedznia to jest dla mnie, zebym mógł się jeszcze odwołać.

    Marcin