  • 11. Data: 2003-09-22 10:26:34
    Temat: Re: millennium - jak sie od nich uwolnic !?
    Od: "free" <n...@S...pl>

    Mysle, ze pewnie nie musisz im nic placic i lepiej sie ta sprawa juz nie
    zajmowac. Ewentualnie mozesz im napisac pismo, ze ich roszczenia uwazasz za
    bezzasadne, poniewaz umowa zostala rozwiazana. Natomiast z tym wyludzeniem
    to uwazaj. Lepiej z wlasnej woli nie podkladac prokuratorowi. Jeszcze sie
    okaze, ze znajdzie na Ciebie paragraf.

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:bkl5qh$mle$1@nemesis.news.tpi.pl...