  • 1. Data: 2002-03-27 21:32:32
    Temat: milosnikom BRE polecam ;-))
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    http://www.parkiet.com/forum/list.jsp?id=00&root=803
    0
    link z pl.biznes.wgpw - coraz bardziej jestem utwierdzony
    w przekonaniu ze od takiej instytucji nalezy sie trzymac z daleka,
    i nie pchac sie do tych m-CośTam
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-03-27 22:03:03
    Temat: Re: milosnikom BRE polecam ;-))
    Od: "Major_onet" <r...@p...onet.pl>

    No sorry wielkie Mr. blad, ale ten artykulik to kupa śmieci i dewagacji.

  • 3. Data: 2002-03-27 22:05:06
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    blad napisal:
    > http://www.parkiet.com/forum/list.jsp?id=00&root=803
    0
    O to GW juz w parkiecie publikuje ;) - podobny tekst (z troche
    mniejsza dawka teorii spiskowej)
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/drukuj.jsp?plik=/art/
    762/a762942.htm

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-28 08:03:22
    Temat: Odp: milosnikom BRE polecam ;-))
    Od: "<< HYS >>" <a...@a...pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7tdos$rmp$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > link z pl.biznes.wgpw - coraz bardziej jestem utwierdzony
    > w przekonaniu ze od takiej instytucji nalezy sie trzymac z daleka,

    Nie kapuje, dlaczego trzymać się z daleka. To miło wiedzieć że mam konto w
    banku który jest na tyle obrotny by odzyskać swoje wierzytelności i może
    jeszcze na tym zarobić. DZIĘKI !!!!!!!!!!!!!!!!!

    I nie mieszajmy do tych działań moralności i prawa (obie rzeczy to szara
    strefa) - to po prostu biznes.

  • 5. Data: 2002-03-28 10:15:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > i nie pchac sie do tych m-CośTam

    A co do ma wspolnego z dzialalnoscia detaliczna BRE ?
    pzd

    Ps. Tylko Fortis ?