  • 11. Data: 2011-05-27 12:32:12
    Temat: Re: mistrzowie marketingu szeptanego z KB
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > dno ,szkoda gadac
    > najwieksza natyreklama jaka widziałem
    > ciekawe czy znajda goscia i pozegna sie ze stolkiem

    Ale Ty naiwny :) - nie pozegna sie, bo i czemu?
    Poza tym wiekszosc firm jakie znam tak robi -
    - tak, to maksymalna chamowa nie wysilic sie,
    aby IP nie wskazywalo na adres firmy,
    ale spindoktorzy czesto sa niezbyt rozgarnietymi ludzmi :).

    Swego czasu na forum jakiejs gazety byl artykul
    o mega gownianym systemie CliniNet lubelskiej firmy UHC
    (o ironio sporo prawdy w nim bylo) -
    - no i od razu pod artykulem wyskoczylo sporo komentarzy
    od "ludzi z branzy" / "lekarzy" / itd o dziwo zadowolonych
    z owego systemu i ze "artykul to pewnie sprawa konkurencji", itd.

    Oczywiscie wszystkie pochwalne wpisy mialy IP wskazujace na *.uhc.com.pl :).

  • 12. Data: 2011-05-27 12:42:49
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ale Ty naiwny :) - nie pozegna sie, bo i czemu?
    > Poza tym wiekszosc firm jakie znam tak robi -
    > - tak, to maksymalna chamowa nie wysilic sie,

    Max chamowa to zatrudnianie "opiniotworcow"
    wychwalajacych towary na roznych forach,
    newsach, ceneo itd...ktorymi taka parszywa firma handluje
    W przypadku Banku latwo zweryfikowac informacje
    gorzej znalezc rzetelny opis "eksploatacyjny" np. danego sprzetu

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-05-28 02:02:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > W przypadku Banku latwo zweryfikowac informacje
    > gorzej znalezc rzetelny opis "eksploatacyjny" np. danego sprzetu

    ale ze co? ze chuj?
    przeciez "spindoktor" od wielu lat jest "normalnym" zawodem...

  • 14. Data: 2011-05-28 11:56:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > dno ,szkoda gadac
    > najwieksza natyreklama jaka widziałem
    > ciekawe czy znajda goscia i pozegna sie ze stolkiem
    > ten news obiegnie dzisiaj w sieci pewnie kilkaset tysiecy osob

    czyli kilkaset tysiecy ludzi dowie sie dzis, ze maja darmowe konto i ze
    jakis gosc reklamował je na jakims forum?
    Hmm, ja bym nie zwalniał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 15. Data: 2011-05-28 12:13:01
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > ale ze co? ze chuj?

    Dokładnie - Chuj opłacony przez parszywego handlarza
    ktory podszywajac sie pod uzytkownika, nabywcy danego towaru
    zachwala jego jakosc badz walory uzytkowe łżąc bezczelnie

    > przeciez "spindoktor" od wielu lat jest "normalnym" zawodem...

    Spin doktor to raczej IMO okreslenie zarezerwowane dla polityki
    majace na celu stworzenie wizerunku określonej osoby
    to raczej typowe PR. Ale juz np. przeksztalcanie
    pijanstwa w ... pomrocznosc jasna, to jawny przekręt ;)

  • 16. Data: 2011-05-28 12:20:27
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    wiadomości news:28052011.39F94C7A@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >>
    > czyli kilkaset tysiecy ludzi dowie sie dzis, ze maja darmowe konto i ze
    > jakis gosc reklamował je na jakims forum?

    Skoro w tym wypadku nie odrozniasz reklamy od antyreklamy ...
    ja osobiscie uwazam ze antyreklama jest skuteczniejsza w dzialaniu ;)
    No ale przyznam ze W.Man udajacy bociana? nie jest taki zly :D
    dla mnie zabawniejszy od Majewskiego ;)

  • 17. Data: 2011-05-28 13:40:21
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 28 May 2011 14:20:27 +0200, Waldek wrote:
    > Skoro w tym wypadku nie odrozniasz reklamy od antyreklamy ...

    Tak się teraz robi w sieci kampanie ;)
    Ja to się przez ten news dowiedzialem, ze KB jeszcze w ogole jest ;)

    > dla mnie zabawniejszy od Majewskiego ;)

    A kto nie jest od niego zabawniejszy, poza ,,dyktafonami'' Wiodacej Partii
    Opozycyjnej(tm)? :)

    pozdrawiam, ;)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 18. Data: 2011-05-28 18:35:31
    Temat: Re: miszczowie prowadzania kur z KB.
    Od: " ąćęłń" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No to dobrze:
    KB24 to najbardziej ch...wy i archaiczny interfejs internetowy na polskim
    rynku bankowym.
    BTW dziwię się, że Mann z Materną dali się wpuścić w takie gówno.

    -----

  • 19. Data: 2011-05-28 18:47:54
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik " ąćęłń" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > BTW dziwię się, że Mann z Materną dali się wpuścić w takie gówno.

    Co sie czepiles M&M - swoja robote IMO odwalili dobrze
    - jest tresc, jest zabawnie i krotko, no a pieniądz za reklame nie śmierdzi
    ;)
    Podsumowujac 3kzl / 7% to ~17zl /m-c (-5zl za nieuzywanie karty LOL)
    zostaje ~12zl
    problem tylko z przelewami "z tytulu wynagrodzenia",
    ale zawsze pierwszy wykonany w m-cu / tyle chyba mozesz scierpiec /
    przeniesie nadwyzke do banku z interfejsem ktory ci sie podoba ;)

  • 20. Data: 2011-05-29 06:05:33
    Od: " ąćęłń" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wręcz celująco:
    Taki z Manna łabądź, kropka w kropkę, jak z KB24 interfejs internetowy.
    I nawet ulubiona kurteczka dżinsowa Manna pochodzi z lat napisania tego
    programistycznego gniota.

    -----