  • 21. Data: 2010-09-12 23:16:10
    Temat: Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości

    > Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.

    Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z
    początekiem 81.

    > Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank
    > i mają spadać na drzewo. :-)

    W pewnym sensie masz rację. Obstawiam, że pani nie dzwoniła z biura/siedziby
    banku, tylko była zatrudniona jako agent przez firmę zewnętrzną. Mają oni na
    podstawie umowy z bankiem - dostęp do bazy klientów (a że baza może nie być
    zbyt aktualna, to inna sprawa). Pani ma za zadanie "pozyskanie klienta i
    sprzedaż produktów' jak i "uproduktowienie klientów". Takie czasy.

    Są banki, które dzwoniąc do Klientów mają odwagę 'wyświetlić się'. Nawet
    pojawiają się numery komórek pracowników. Widocznie nie mają się czego wstydzić.
    mBank należy do grupy tajniaków, których trzeba po prostu spuszczać na drzewo.

  • 22. Data: 2010-09-13 06:36:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że jak dzwoni Inteligo, to ZAWSZE jest numer widoczny, stacjonarny z
    > początekiem 81.

    Mylisz się. Otóż czasami rzeczywiście był taki numer, wielokrotnie był
    zastrzeżony. Uważam, że powinni dzwonić TYLKO z zakresu numerów podanego na
    stronie www.
    Technicznie jest to banalne.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-09-13 06:37:54
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Serio wiesz o przypadku kiedy przeszkadzali az tak czesto ? Kiedys robili
    > kilkudniowe odstepy
    > miedzy telefonami. Poza tym wyzdzwaniaja tylko do tych ktorzy wyrazili
    > zgode na takie
    > przetwarzanie swoich danych, a wiec najwyrazniej lubia takie telefony :)

    Trzy do czterech razy dziennie się zdarzało.
    Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

  • 24. Data: 2010-09-13 16:23:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> dared to write:
> [...]
    >
    > Mylisz się. Otóż czasami rzeczywiście był taki numer, wielokrotnie był
    > zastrzeżony. Uważam, że powinni dzwonić TYLKO z zakresu numerów podanego

    Technicznie każdy może zadzwonić z dowolnego numeru. Podaj, z jakiego numeru mam do
    Ciebie dzwonić...

    k.

  • 25. Data: 2010-09-13 18:39:00
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > na stronie www.
    > Technicznie jest to banalne.

    Technicznie każdy może zadzwonić z dowolnego numeru. Podaj, z jakiego numeru
    mam do Ciebie dzwonić...
    ================

    997

  • 26. Data: 2010-09-13 20:51:32
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    On 2010-09-13 08:37, Jan Werbiński wrote:

    > Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

    Pewnie mozna to zrobic na kilka sposobow, wszystkie z nich
    lepiej ode mnie pokaze Ci np. konsultant z infolinii tego banku,
    tylko nie wiem czy zechce to zrobic palcem tak jak sobie zyczysz :)

  • 27. Data: 2010-09-15 17:10:34
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Technicznie każdy może zadzwonić z dowolnego numeru. Podaj, z jakiego

    A teraz numer, na który mam zadzwonić.

    k.

  • 28. Data: 2010-09-16 06:59:35
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Wrz, 08:37, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
> [...]
    ada.pl...

    > Trzy do czterech razy dziennie się zdarzało.
    > Gdzie mogę w Inteligo zabronić wydzwaniania? Pokaż palcem.

    Wycofaj swoja zgode na przetwarzanie Twoich danych w celach
    marketingowych czy jak to sie zwie. A na przyszlosc po prostu nie
    zaznaczaj domyslnie wszystkich opcji przy otwieraniu rachunku
    bankowego :)
    PS dotyczy nie tylko inteligo ale innych bankow a takze np operatorow
    komorkowych

  • 29. Data: 2010-09-16 12:28:06
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Technicznie każdy może zadzwonić z dowolnego numeru. Podaj, z jakiego

    Myślałem, że genialnie sam ten nr znajdziesz z podanych linków.
    606269777

  • 30. Data: 2010-09-22 11:22:15
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A teraz numer, na który mam zadzwonić.
    >
    > Myślałem, że genialnie sam ten nr znajdziesz z podanych linków.

    zadziałało? ;-)