  • 31. Data: 2010-09-22 20:12:53
    Temat: Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4c99e62e$0$22812$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > zadziałało? ;-)

    NIe wiem, bo dziś miałem wyłączony. Zawiesił mi się wczoraj.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 32. Data: 2010-09-22 20:49:04
    Temat: Re: [NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: Piotr Miller <p...@g...pl>

    On 2010-09-10 12:05:27 +0200, darnok said:

    > zapowiedz slowna ze abonent nie przyjmuje rozmow z zastrzezonych numerow.

    A jak to można włączyć? Czy trzeba dzwonić na jakąś infolinkę?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 33. Data: 2010-09-22 21:07:41
    Od: "MK_102" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Miller" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A jak to można włączyć? Czy trzeba dzwonić na jakąś infolinkę?
    Przecież już pisałem. W Plusie przez Plus Online:
    Usługi i ustawienia\Blokowanie połączeń przychodzących z numerów
    zastrzeżonych.
    W Erze nie wiem, bo nie mam.
    MK

  • 34. Data: 2010-09-23 18:02:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 23:07:41 +0200, "MK_102"
    <t...@t...pl> wrote:

    >Przecież już pisałem. W Plusie przez Plus Online:
    >Usługi i ustawienia\Blokowanie połączeń przychodzących z numerów
    >zastrzeżonych.
    >W Erze nie wiem, bo nie mam.
    W Erze mozna przez www - testowalem w TakTak - wystarczylo wyslac
    wiadomosc poczta wewnetrzna po zalogowaniu sie do swojego konta.

    WAM