  • 31. Data: 2008-11-22 19:25:35
    Temat: Re: mlodzi lubia nowopowstale banki
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Nov 2008 20:04:41 +0100, w <gg9l4g$nhm$1@news.onet.pl>, Mithos
    <f...@a...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego ? Kupiłem laptopa taniej niż gdybym kupował na giełdzie, że o
    > Allegro nie wspominam. Dodatkowo wcześniej zamówiłem go w celu
    > zobaczenia na żywo bez żadnych zobowiązań. Już drugiego laptopa w ciągu
    > 2 lat u nich kupowałem i jestem bardzo zadowolony.

    Podaj model i cenę.

  • 32. Data: 2008-11-22 21:25:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie, ale przy gotówce można się targować.

    Wszystko można. Jak jesteś dobry, to czasem i za darmo oddadzą...

    > Chyba nie sądzisz, że te raty są
    > faktycznie 0% i sklep ciebie kredytuje przez rok czy iles tam?

    Tak sądzę... Ba w moim przypadku tak to wyszło...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 33. Data: 2008-11-23 11:30:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Dlaczego ? Kupiłem laptopa taniej niż gdybym kupował na giełdzie, że o
    [...]

    Hehehe, obyś się nie zdziwił... :-)

    marekz

  • 34. Data: 2008-11-24 10:49:33
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Kupisz taniej w innym miejscu lub taniej za gotówkę 5-10%. Tak to działa.

    Nie zawsze. Np. spróbuj kupić garnki Zeptera nie od Zeptera :-)
    I nie mów, że mogę kupić taniej z Emalii Olkusz, bo nie o to chodzi.

    > Odsetki i tak płacisz -- tylko nie widzisz tego. Marketing jak widać działa :)

    Owszem, finansuje je sprzedawca/producent ze swojej marży, z której
    i tak by nie spuścił. Jak lubi - to nie ma sprawy. I tak na tym
    zarabia.

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 35. Data: 2008-11-24 16:34:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 24 Nov 2008 10:49:33 +0000 (UTC), w <gge0rt$lc3$1@polsl.pl>, Piotr
    Auksztulewicz <w...@h...net> napisał(-a):

    > Owszem, finansuje je sprzedawca/producent ze swojej marży, z której
    > i tak by nie spuścił. Jak lubi - to nie ma sprawy. I tak na tym
    > zarabia.

    Nie znam takiego, który nie spuści :). O ile przy płatności kartą może tak się
    zdarzyć, to przy ratach nigdy.

  • 36. Data: 2008-11-24 19:49:25
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Nie znam takiego, który nie spuści :). O ile przy płatności kartą może tak się
    > zdarzyć, to przy ratach nigdy.

    Nieduży przedsiębiorca spuści. Marketoid sieciowy ma cennik i
    instrukcję z góry, której się sztywno trzyma. Popróbuj negocjacji
    z jakimś "przedstawicielem handlowym", który jest małym pikusiem
    na smyczy korporacji, albo z kasjerem w supermarkecie :-)

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 37. Data: 2008-11-26 12:08:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Auksztulewicz" ggf0g5$fri$...@p...pl

> [...]
    > z jakimś "przedstawicielem handlowym", który jest małym pikusiem
    > na smyczy korporacji, albo z kasjerem w supermarkecie :-)

    Komputronik to chyba duże coś -- na kształt marketoidu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'